وزیر اطلاعات: در برخورد با مردم، خود را خدمتگزار آنها ببینیم

وزیر اطلاعات در همدان گفت: بنابر تاکید مقام معظم رهبری، مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ حجت الاسلام سید محمود علوی، که در شورای اداری استان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر به این موضوع تأکید داشتند که قرار گرفتن در جایگاه یک مسئول را قدر بدانیم، چرا که خدمت فرصتی است که ما را با آن امتحان می‌کنند.

وزیر اطلاعات گفت: بنابر فرموده امام علی(ع) کسی که در رأس تشکیلاتی قرار دارد باید به ساختن و ادب کردن خود زودتر از دیگران بپردازد چرا که این ما هستیم که به مجموعه تحت امر خود، روح همت، مجاهدت و تلاش تزریق می کنیم.

وی قرار گرفتن در جایگاهی که گره گشای کار مردم باشد را یک نعمت دانست و خاطرنشان کرد: این جایگاه‌ برای مردم است و ما با آن امتحان می‌شویم.

وزیر اطلاعات، شهادت شهیدان رجایی و باهنر را مبداء هفته دولت اعلام کرد و افزود: کسانی که به کرسی مسئولیت و خدمت تکیه می زنند، فراموش نکنند که پایه های این کرسی بر خون شهدا استقرار یافته و استوار شده است.

وی با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم و روح بزرگ شهدا ناظر بر نوع کارکرد ما است، یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار چند روز گذشته با هیئت دولت، هفته دولت را فرصتی برای ارزیابی کارها، ارزیابی برای بازسازی و بازنگری و تجدید انرژی و آفریدن فصلی نو در خدمت اعلام کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =