۰ نفر
۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
عرب، گزینه دبیرکلی فدراسیون فوتبال!

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس یکی از گزینه‌های دبیرکلی فدراسیون فوتبال است.

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان درباره خداحافظی ایرج عرب با صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در نهایت استعفای او از سوی مسعود سلطانی فر،وزیر ورزش و جوانان پذیرفته شد تا عرب جای خود را در این باشگاه به محمد حسن انصاری فرد بدهد. فردی که ۲۲ مرداد به دلیل انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال استعفاء داد تا پروژه بازگشتش به پرسپولیس از همان زمان کلید بخورد.

ایرج عرب که پیش از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سابقه فعالیت به عنوان معاون مالی- اداری این باشگاه و سرپرستی حراست وزارت ورزش و جوانان را هم در کارنامه داشته است، در حال حاضر همچنان در جایگاه عضو هیئت مدیره پرسپولیس فعالیت خود را ادامه خواهد داد، اما احتمال دارد او در روزهای آتی با انصراف از عضویت در هیئت مدیره سرخ پوشان پایتخت، یکی از سمت‌های مهم فوتبال ایران را عهده بگیرد.

شنیده می‌شود برخی مسئولان ورزش ایران قصد دارند در روزهای آینده شرایط حضور عرب در فدراسیون فوتبال را فراهم کنند. برخی اخبار تائید نشده حاکی است عرب یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال است و با توجه به این که دوران سرپرستی این فرد جوان در جایگاه دبیرکلی فدراسیون به اتمام رسیده و مهدی تاج باید فردی را برای تصدی دائمی این پست به اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال معرفی کند، عرب هم یکی از گزینه‌ها محسوب می‌شود.  

شکوری به دلیل نداشتن سابقه ۱۰ ساله مدیریتی طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال نمی‌تواتد  به عنوان دبیرکل دائمی این فدراسیون فعالیت کند و حدود ۳ ماه هم از پایان مهلت قانونی سرپرستی اش در این سمت گذشته است. با این وجود شاید مهم‌ترین پست اجرایی فدراسیون در روزهای آتی با تغییر و تحولاتی همراه شود.

شکوری ۱۵ آذر ۹۷ جانشین محمدرضا ساکت در این سمت شد.

البته عرب هم برای تصدی این پست مشکل بزرگی دارد و آن هم آشنا نبودن به زبان انگلیسی است.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    0 0
    دبیرکل فدراسیون نه، شعبه پرسپولیس در فدراسیون