حمل مواد مخدر با کمک خودروهای «رانا»، «سانتافه» و «ام وی ام»!/دستگیری ۶ سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف بیش از ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین و دستگیری ۶ سوداگر مرگ در عملیات ماموران این فرماندهی خبرداد.

به گزارش خبرانلاین استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان،سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: ماموران پاسگاه چوپانان با همکاری عوامل یگان تکاوری استان و کلانتری ۱۴ فرماندهی انتظامی بخش انارک شب گذشته در یک عملیات پلیسی موفق شدند، ۳ خودروی سواری رانا ،سانتافه و ام وی ام که قصد انتقال محموله مواد مخدر به اصفهان داشتند را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودروها از آن ها بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۱۰۰ کیلو و ۳۲۰ گرم تریاک و ۱۸کیلو و۹۵۵ گرم هروئین از داخل خودروی «ام وی ام» کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۲ خودروی دیگر به عنوان راه پاک کن خودروی حامل مواد افیونی عمل می کردند، گفت: در این عملیات در مجموع ۶ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطرنشان کرد: ماموران این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی به طور شبانه روز تلاش می کنند و امروز شاهد هستیم که مسیرهای استان برای سوداگران مرگ و دیگر برهم زنندگان امنیت نا امن شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1294160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =