جواب مدیربرنامه ملی‌پوش والیبال به ادعای بی‌اساس فرانسوی‌ها؛جنگ؟خنده‌دار است

مدیربرنامه‌های علی شفیعی ادعای باشگاه پوتیه فرانسه را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیر برنامه های علی شفیعی ،ادعای باشگاه  پوتیه فرانسه را تکذیب می کند. ادعایی که کلود برار رئیس  باشگاه فرانسوی در مصاحبه با روزنامه  فرانسوی درباره فسخ قرارداد بازیکن ایرانی اش  دارد. او معتقد است  مقامات ایرانی مانع انتقال شفیعی به فرانسه شده اند، چرا که  به خاطر اعلام وضعیت جنگی، حق ترک خاک ایران را  ندارد. قصه از آنجا شروع شد که علی شفیعی سرعتی زن تیم ملی والیبال ، با شروع لیگ ملتها  با پیشنهاد باشگاه  فرانسوی پوتیه برای فصل جدید  رو به رو شد و او بعداز توافق پیش قرارداد را هم امضا کرد،اما  لژیونری سرعتی زن ملی پوش خیلی دوام نیاورد. چرا که مشکلات خانوادگی اش اجازه نمی دهد او مدت زیادی خارج از ایران بماند  و به این ترتیب شفیعی هم   بازی در لیگ ایران را ترجیح داد و فدراسیون در نامه ای به باشگاه پوتیه خواست تا پیش قرارداد فسخ شود،اما حالا مدیر باشگاه انصراف شفیعی را به حمله به 2 نفتکش در خاورمیانه و تنش سیاسی بین ایران و آمریکا ربط داده است. اما مدیر برنامه های علی شفیعی همه حرفهای کلود برار را رد می کند.

او می گوید:«علی شفیعی  پیش قراردادی را با باشگاه پوتیه امضا کرد ، اما به خاطر مشکلات خانوادگی نمی تواند بلندمدت خارج باشد و بنابراین ترجیح داد در لیگ ایران بماندو برای شهرداری ارومیه بازی کند، به همین خاطر ما از فدراسیون خواستیم تا در نامه ای به باشگاه فرانسوی بنویسد به خاطر مشکلات خانوادگی او نمی تواند به فرانسه برود. اصلا این قضیه هیچ ربطی به فضای جنگ و حمله به نفتکش و این مسائل ندارد.»

مدیر باشگاه پوتیه برای اینکه بازیکن ایرانی را حفظ کند حتی   او را تهدید به پرداخت خسارت کرده :« شفیعی قرارداد یک ساله‌ای با ما بست و ما در این مورد درخواست غرامت می کنیم. البته بررسی می‌کنیم که او فصل آینده در لیگ ایران بازی می کند یا  خارج. اگر او در کشور  خارجی بازی کند، ما پیگیری  می کنیم.چرا که  او بازیکن  خیلی خوبی است و این شرایط به ما آسیب جدی وارد کرده است.»

 مدیر برنامه های شفیعی حتی تهدید کلود برار را هم قابل قبول نمی داند:« شفیعی اصلا قرارداد امضا نکرده و پیش قرارداد امضا کرد و تا وقتی i.t.c او صادر نشود بازیکن آزاد محسوب می شود و حق جابه جایی دارد.علی شفیعی هم نه به باشگاه فرانسوی رفته و نه فدراسیون انتقالش را تایید کرده و پس قضیه خسارت هم منتفی است. از طرفی زمانی  شفیعی باید خسارت بدهد  که در باشگاه خارجی دیگری توپ بزند نه لیگ ایران. چرا که برای حضور بازیکن در تیم های خارجی i.t.c صادر می شود. بنابراین تهدید فرانسویها اصلا درست نیست. »

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1294762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =