۱ نفر
۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
یک انتصاب جدید در صداوسیما

سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما طی حکمی «مهدی کریمی زارچی» را به عنوان قائم مقام شبکه پنج سیما معرفی و منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حکم انتصاب سعید اشناب خطاب به «مهدی کریمی زارچی» آمده است: «نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در رسانه ملی به سمت «قائم مقام شبکه پنج سیما» منصوب می‌شوید.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان مطلع تمدن نوین اسلامی به رسانه‌ای پیشرو، هوشمند و تأثیرگذار نیاز داشته و شبکه پنج سیما با پخش سراسری و تمرکز ویژه بر کلان شهر تهران، می‌بایست نقشی درخشان در سپهر رسانه‌ای سازمان صدا و سیما ایفا کند.

جایگاه جنابعالی در مدیریت کلان محتوا و ایجاد هماهنگی بین گروه‌ها و برنامه‌های مختلف شبکه به منظور ارائه تصویری پرنشاط، منسجم و پیشرفته از ام القرای اسلامی بسیار حائز اهمیت است. همچنین تسهیل تعامل با بخش‌های درون و برون سازمانی به منظور دستیابی سریع به اهداف مد نظر شبکه در تولید پیام از مهم‌ترین محورهای فعالیت شما است.»

بنا بر این  گزارش، مهدی کریمی زارچی که متولد ۵۶ و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه و کلام از دانشگاه امام صادق (ع)   است کار خود را در سازمان صدا و سیما از سال ۸۰ در مرکز طرح و برنامه سازمان آغاز کرده است.

وی سپس از سال ۸۲ در مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیما در سمت های دبیر هیات‌های تخلفات برنامه‌ای سازمان و مدیر نظارت سیما ادامه فعالیت داد و در سال ۹۰ به معاونت سیما و شبکه دو منتقل شد. دبیر شوراهای «عفاف و حجاب»، «خانواده» و «کودک و نوجوان» سیما، دبیر شوراهای «راهبردی» و «اندیشه‌ورزی»، مدیر «گروه فیلم‌های تلویزیونی»، مدیر «گروه فرهنگ و تاریخ» و مدیر «طرح و برنامه شبکه دو» از مسئولیت‌های وی در این سال‌ها بوده است.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1294955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داد IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    8 0
    باز هم یک ژن خوب از باصطلاح دانشگاه امام صادق که فقط مدیر انتصابی تربیت می کند مانند فروغی ، معاونش و حالا زارچی
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    4 0
    به نظرم دانشکده صدا و سیما رو با اون همه هزینه که از جیب مردم میشه جمعش کنن. هر چی آدم می بینم در صدا و سیما و پست های مدیریتی خروجی دانشگاه امام صادق و تربیت شده تفکرات یک جناح خاص هستند
  • رضا IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    5 0
    خب فاتحه شبکه 5 هم خونده شد