ایرانسل اپراتور برتر برای «حضور همه جانبه در الکامپ 2019» شد

ایرانسل موفق به کسب رتبه برتر برای حضور همه جانبه در نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک سال 2019 (الکامپ 25) شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تیرماه گذشته، بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با حضور فراگیر ایرانسل برگزارش شد و بنا به ارزیابی‌های رسمی صورت گرفته، ایرانسل رتبه برتر برای حضور همه جانبه در این نمایشگاه را کسب کرد. در متن تقدیرنامه آمده است، این حضور بیانگر توجه به «توسعه و گسترش تحول و اقتصاد دیجیتال کشور» است و «موجب تسریع توسعه یافتگی در حوزه فناوری اطلاعات در ایران» می‌شود.

تقدیرنامه و تندیس الکامپ 25 را لری انتس معاون بازاریابی ایرانسل دریافت کرد.

ایرانسل، با در اختیار داشتن بیش از 600 متر فضا در سالن اصلی الکامپ، الکامپ استارز، الکامپ ترندز، الکامپ جابز، الکامپ تاکز و فضای باز نمایشگاهی، موفق به کسب رتبه برتر این نمایشگاه شد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ 2019،  از تاریخ 27 تا 30 تیرماه سال جاری با شعار «آینده بهتر» و با حضور صدها شرکت کننده دولتی، غیردولتی و بین المللی و حدود صدهزار بازدید کننده داخلی و خارجی از کل اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات، درحالی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شده بود که مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بازدید رسمی خود از نمایشگاه را از غرفه ایرانسل در سالن 38  آغاز کرده بود.

ایرانسل با حضور دکتر بیژن عباسی آرند، در خلال این نمایشگاه، تفاهم‌نامه‌هایی برای «تولید داخلی مودم اینترنت»، «تولید و تجهیز کنتورهای گاز هوشمند»، «همکاری با های وب»، «ساتا» و «صبا ایده» امضا کرد. همچنین رونمایی از «نسخه تحت وب پیام رسان گپ» نیز در ایام برگزاری این نمایشگاه، در غرفه ایرانسل انجام شد.

در مراسم معرفی برترین‌های الکامپ 25، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برای ابتکار و خلاقیت در نمایشگاه، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) برای حمایت از الکامپ و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه برای دولت الکترونیک، نیز جوایزی دریافت کردند. همچنین جوایزی در بخش‌های توان تک، استارز، ترندز، طراحی و ساخت غرفه، بانکداری، سخت افزار، نرم افزار، ممیزی داده و استارتاپ‌های برتر، به برگزیدگان اهدا شد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =