ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مهمترین برنامه ‌های کمیته امداد کشور و این استان ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان زیر پوشش به منظور کمک به توانمندسازی اقتصادی و خودکفایی آنان است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از یاسوج;مبشری عنوان کرد: ابتدای امسال تاکنون ۵۱۷ طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

وی ابراز داشت: اشتغالزایی این طرح ها ۵۱۷ نفر و میزان اعتبار هزینه شده و تسهیلات پرداختی برای اجرای آنها نیز ۱۵۶ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: این طرح ها در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، حمل و نقل صنفی و خدمات بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ طرح اشتغالزایی در هفته دولت امسال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان اجرا شد.

قباد مبشری اظهار داشت: اشتغالزایی این طرح ها ۱۰۰ نفر و میزان اعتبار هزینه شده و تسهیلات پرداختی برای اجرای آنها نیز ۳۳ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال بوده است.

مبشری گفت: طرح های اشتغالزایی اجرا شده برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به مدت پنج سال و سالانه چهار بار مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌ گیرند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =