۳ هزار خانوار روستایی در اردبیل از نعمت گاز بهره مند می شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به این که ۷۹ روستای اردبیل از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند گفت: بر همین اساس ۳۰۰۰ خانوار روستایی در اردبیل به جمع مشترکین گاز طبیعی می‌پیوندند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سردار اسماعیلی در مراسم گازرسانی به روستاهای بیله‌سوار اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت ۷۹  روستای اردبیل از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند که بر همین اساس سه هزار خانوار روستایی در اردبیل به جمع مشترکین گاز طبیعی می‌پیوندند.

وی با اشاره به این که یک هزار و ۲۴۸ روستای اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند گفت: این میزان ۹۳ درصد خانوار روستایی را شامل می‌شود که درصدد هستیم پرونده گازرسانی به روستاهای اردبیل را بسته و شاهد اتمام گازرسانی در استان اردبیل باشیم که در آینده‌ای نزدیک عملی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: شبکه‌گذاری ۱۵ هزار متری برای ۱۰۰ خانوار روستایی نیز انجام یافته است که خوشبختانه در قالب اجرای این پروژه‌ها توانسته‌ایم در امر گازرسانی در استان موفق عمل کرده و به اهداف خود در راستای توسعه روزافزون شبکه توزیع گاز موفق عمل کنیم.

اسماعیلی تصریح کرد: انتظار ما از مصرف‌کنندگان گاز طبیعی مدیریت مصرف و استفاده صحیح از گاز طبیعی است تا بتوانیم با این حرکت ارزشمند در فصول سرد سال شرایط را به وضعیت مطلوب رسانده و در امر مصرف بهینه و جلوگیری از قطعی گاز اقدام کنیم که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: بهره‌مندی خانوار روستایی از نعمت گاز مهم‌ترین رسالت این مجموعه است و درصدد هستیم با تدوین برنامه‌های مناسب و تزریق اعتبارات به موقع و مناسب در اسرع وقت پروژه‌های گازرسانی را به اتمام رسانده و با خدمات‌رسانی به مردم به وظیفه خود جامه عمل بپوشانیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =