۳ نفر
۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
پسر «محمد مُرسی» درگذشت

فارس نوشت: پسر «محمد مرسی» رئیس‌جمهور سابق مصر پس از گذشت کمتر از سه ماه از مرگ پدرش، در اثر سکته قلبی در بیمارستان استان الجیزه واقع در جنوب قاهره درگذشت.

فعالان شبکه‌های اجتماعی به نقل از «احمد» پسر دیگر مرسی نوشتند که عبدالله برادر کوچک وی در حال رانندگی با خودروی خود بوده که دچار درد ناگهانی در ناحیه قفسه سینه شده و به بیمارستان منتقل شده اما تلاش پزشکان برای احیای قلب وی بی‌نتیجه بوده است.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، احمد در این باره گفت که برادرش در یکی از بیمارستان‌ها بر اثر سکته قلبی فوت کرده است.

«عبدالمنعم عبدالمقصود» وکیل حقوقی خانواده مرسی نیز خبر فوت عبدالله بر اثر سکته قلبی را تأیید کرد.

عبدالله مرسی ۲۶ ساله کوچک‌ترین فرزند محمد مرسی بود و بارها در صفحات فیس‌بوک خود به وضعیت پدرش در زندان اعتراض کرده و مطالبی از مرسی را منتشر می‌کرد.

به نوشته روزنامه القدس‌العربی، عبدالله روز ۲۵ آگوست گذشته در صفحه فیس‌بوک خود مطالبی از پدرش در مخالفت با نظام کنونی مصر و مخالفت با مذاکره با دولت را منتشر کرده بود.

اکتبر ۲۰۱۸ خانواده مرسی گفته بودند که نیروهای امنیتی مصر عبدالله را از منزلش در غرب قاهره بازداشت کرده و پس از مدتی او را آزاد کردند. پیش از این نیز در مارس ۲۰۱۴ عبدالله به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت و به سه ماه حبس محکوم شده بود که پس از گذراندن مدت محکومیتش آزاد شد.

«محمد مرسی عیسی العیاط» رئیس‌جمهور سابق مصر و مشهور به محمد مُرسی اواخر خرداد ماه هنگام جلسه محاکمه‌اش به دلیل آنچه سکته قلبی اعلام شد، درگذشت.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1296701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    4 2
    اینا چرا اینجوری هستن؟ وقتی دشمن بشن ریشه طرف رو می سوزونن. منظورم این پادشاهی سعودی است