۰ نفر
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
طرح "ساب" در مقصد سازی استان سمنان موثر است

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: طرح ساب(سفرهای ارزان برنامه ریزی شده) در مقصد سازی استان سمنان موثر است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، «حمیدرضا دوست محمدی» امروز و در گفت و گویی افزود: در این طرح مسیرهای گردشگری جذاب در محدوده استان سمنان با حداکثر تخفیف به گردشگران داخلی معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح پکیج های سفر های ارزان قیمت یک یا دو روزه به گردشگران ارائه می‌شود، بر ضرورت معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به گردشگران تاکید کرد و گفت: معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان سمنان، تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد، تعریف نقاط مستعد گردشگری جدید و ایجاد تجربه‌های جدید در سفرهای داخلی از اهداف این طرح است.

دوست محمدی با بیان جزئیات این طرح، به لزوم آموزش خدمات گیرندگان و خدمات‌دهندگان پکیج‌های تعریف شده در طرح و همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی و مراکز بخش خصوصی در موفقیت طرح اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح آغاز حرکت برنامه ریزی شده برای سفر در فصول مختلف سال از سوی علاقمندان به گشت و گذارهای داخلی است.

وی به تاثیر اجرای این طرح بر خروج از تمرکز سفرهای داخلی بر کانون‌های گردشگری فعلی و تعریف نقاط مستعد گردشگری برای گردشگران داخلی اشاره کرد و آن را فرصت های مناسبی برای تجربه‌های جدید گردشگری برای  علاقمندان به سفرهای داخلی دانست .

وی اجرای این طرح را تصمیم مدیریتی هوشمندانه و مثبت ملی، برای توزیع عادلانه سفر عنوان کرد و گفت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی پکیج های تعریف شده، با توجه به قابلیت‌های جذاب گردشگری در استان سمنان اهمیت بالایی دارد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، تعریف پکیج‌های متنوع و جذاب با بازخورد های خاطره انگیز در هر شهرستان  از سوی دبیران کمیته های خدمات سفر شهرستان با همکاری دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی و انجمن های گردشگری را از اولویت های کاری هر شهرستان در حوزه گردشگری برشمرد .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1296875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =