۳ نفر
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
واکنش علی دایی به تهدید بزرگ سی آر 7

دنیای ورزش تورنتو نوشت: کریستیانو رونالدو فاصله زیادی تا شکستن رکورد علی دایی ندارد.

کریستیانو رونالدو با 4 گلی که شب گذشته به لیتوانی زد تعداد گل های ملی خود را به عدد 93 رساند و حالا برای شکستن رکورد علی دایی با 109 گل ملی شانس خیلی بالایی دارد.
علی دایی که فعلا دارای این رکورد ارزشمند است اردیبهشت 97 و پیش از جام جهانی 2018 در صحبت هایی به احتمال شکسته شدن رکوردش توسط کریستیانو رونالدو واکنش نشان داده بود.

دایی در این خصوص گفت: آقای رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست های جهان است و رقابت شدیدی هم با لیونل مسی دارد و اگر نگوییم اولین است،می توان گفت که دومین فوتبالیست برتر جهان است. من هم برای ایشان احترام خاصی قائل هستم.
دایی ادامه داد: این رکورد ها برای کسی باقی نمی ماند و شاید رونالدو بتواند این رکورد را بزند. رونالدو با تیم ملی پرتغال به تیم های بزرگی گل زده و سطح فوتبالی که آقای رونالدو در آن جضور دارد و گلزنی می کند از سطح فوتبال زمان ما بالاتر است.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1298497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    5 9
    حالا اگر این رکورد در اختیار علی توهم بود می گفت: خیلی چیزاست که من بعدا می گم ... حالا کاری به اون نداریم. رونالدو را خدا بغل کرده... حالا کاری به اون هم کاری نداریم... اگر فدراسیون حمایت می کرد و چند تا بازی ملی دیگه برام می زاشت رکوردم بهتر می شد. حالا کاری به اون نداریم!!!! (ناگهان) باید برم!!! فرق های بسیاری است بین علی توهم و شهریار فوتبال ایران.