احداث کمپ ماده ۱۶ بانوان اولویت اول در حوزه مبارزه با مواد مخدر

مهر نوشت: استاندار آذربایجان شرقی احداث کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ ویژه بانوان را اولویت استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.

محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی اظهار کرد: اینکه با افتخار می گوییم استان ما جزو پاک ترین استان های کشور در حوزه مبارزه با مواد مخدر است، نتیجه تلاش تمام دستگاه های مرتبط است.

وی با اشاره به ضرورت حفظ وضعیت موجود، گفت: حتی اگر یک درصد از جمعیت ما به مواد مخدر آلوده باشد، بازهم در جامعه اسلامی قابل قبول نیست و باید برای کنترل و مبارزه با مواد مخدر بیش از پیش تلاش کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت علت یابی و آسیب شناسی در حوزه مواد مخدر، بیان کرد: آسیب شناسی و علت یابی از این جهت دارای اهمیت است که تغییرات اجتماعی و اقتصادی در جامعه می تواند میزان ابتلا به مواد مخدر را کاهش یا افزایش دهد.

پورمحمدی در بخش دیگری از صحبت های خود، راه اندازی کمپ ماده ۱۶ بانوان را اولویت اول در این حوزه دانست و تاکید کرد: کمپ های ترک اعتیاد برای بانوان که در استان ما وجود دارد، صرفا برای گذران شب تا صبح است و امیدوارم بتوانیم تا پایان اسفندماه امسال احداث کمپ ماده ۱۶ بانوان را به اتمام برسانیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1298500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =