واکنش نتانیاهو به حملات پهپادی علیه تأسیسات نفتی عربستان

فارس نوشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت که این رژیم برای کشیده شدن به هرگونه درگیری احتمالی میان ایران و آمریکا به دلیل حمله به تاسیسات نفت سعودی آماده است.

نتانیاهو که با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مصاحبه می‌کرد، گفت: «من 360 درجه مراقب امنیتمان هستم و می‌توانم به شما بگویم که ما کاملا آماده هستیم.»

نتانیاهو در حالی این سخنان را مطرح می‌کند که فردا در سرزمین‌های اشغالی انتخابات سراسری برگزار خواهد شد.

در انتخابات روز سه‌شنبه 120 نماینده بیست‌ودومین دوره پارلمان رژیم صهیونیستی «کِنسِت» و به تبع آن نخست‌وزیر این رژیم انتخاب خواهد شد.

انتخابات پیشین، فقط 6 ماه قبل در تاریخ بیستم فروردین‌ماه برگزار گردید و حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی توانست با 38 کرسی، حائز اکثریت کنست شود. ائتلاف «آبی و سفید» به رهبری «بنی گانتز» رقیب اصلی نتانیاهو (متشکل از حزب "یش عتید" به رهبری یائیر لاپید، حزب "تِلِم" به ر هبری موشه یعلون و حزب "خصن لإیسرائیل" به رهبری گانتز) نیز 35 کرسی را به دست آورد.

در حال حاضر، چهار پرونده فساد مالی تحت عنوان پرونده‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح است و او در ماه‌های گذشته، حدود ده بار درباره این پرونده‌ها مورد بازجویی قرار گرفته است. دادستانی کل رژیم صهیونیستی نیز چندی پیش بعد از درخواست پلیس برای محکوم کردن نتانیاهو در جریان پرونده‌ها گفته بود که علیه وی اعلام جرم می‌کند.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1300217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
    0 0
    زرت
  • محمدی IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    0 0
    ایران هیچ جنگی در منطقه را که به سست شدن اقتصاد دنیا بیانجامد قبول ندارد و این سردمداران امریکایی و صهیونیسمی هستند که برای احیای نظام امپریالیسم سرمایه داری کشورها را به جان هم می اندازند و ایران خواهان ثبات منطقه است، چون منافع ملی خود و دیگر کشورها در ثبات منطقه تامین می شود و سازمان ملل بن سلمان را محکوم می کند و رژیم ال سعود به جنایات خود ادامه می دهد و حقوق اقلیتها را زیرپا می گزارد، نتیجه اش این است که ملتها را به جان هم می اندازند و در خزانه داری امریکا نشسته اند و برای چپاول و جنگ ملتها و انزوای اقتصاد جهانی تصمیم می گیرند و این خلاف قوانین الهی و انسانی است