استاندار خوزستان: رویداد اربعین آزمونی برای دستگاه های اجرایی استان است / برگزاری باشکوه مراسم نقشه های دشمنان را خنثی خواهد کرد

استاندار خوزستان گفت: رویداد اربعین امسال آزمونی برای دستگاه های اجرایی استان است چرا که هم مسایل بازسازی سیل هم زلزله مسجدسلیمان و هم این رویداد بزرگ فرهنگی را داریم که امیدواریم با عنایت ائمه اطهار (ع) از این آزمون سربلند خارج شویم

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان: نشست ستاد اربعین حسینی استان روز سه شنبه ۲۶ شهریورماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

در ابتدای این نشست مسئولان هر یک از کمیته های ستاد گزارشی از آخرین اقدامات و آمادگی های خود ارائه دادند.

در ادامه این نشست استاندار خوزستان گفت: امسال با توجه به لغو روادید و افزایش احتمالی زائران لازم است آمادگی های لازم را داشته و امکانات را بسیج نمایید بویژه کمیته زیرساخت در این رابطه اقدامات جدی انجام دهد همچنین سایر کمیته ها نیز از جمله در حوزه های فرهنگی، اسکان، تغذیه، امنیتی و انتظامی و …. برای خدمت بهتر به زائران تلاش نمایند.

شریعتی یادآور شد: این گردهمایی نشانه اقتدار اسلام و تشیع است و هر چه باشکوه تر برگزار شود نقشه های دشمنان ما نیز خنثی خواهد شد و همه باید دست به دست دهیم و شرایط خدمت به زائران اربعین حسینی را فراهم کنیم.

رئیس ستاد اربعین حسینی خوزستان ادامه داد: امیدواریم همه در این زمینه به وظایف خود عمل کنند و بوِیژه مسوولان کمیته ها بدون رودربایستی پیگیر کارها باشند.

شریعتی عنوان کرد: در طول سه سال اخیر شرایط در مرزهای خوزستان نسبتا برای جمعیت پیش بینی شده امسال مهیا شده است البته
امسال با برداشته شدن ویزا که هزینه زیادی برای زائران داشت استقبال مردم بیشتر خواهد شد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: البته امسال مرز خسروی هم گشایش یافته با این وجود این مرز عمدتا بار ترافیک را از مرز مهران بر میدارد.

شریعتی خاطرنشان کرد: رویداد اربعین امسال آزمونی برای دستگاه های اجرایی استان است چرا که هم مسایل بازسازی سیل هم زلزله مسجدسلیمان و هم این رویداد بزرگ فرهنگی را داریم که امیدواریم با عنایت ائمه اطهار (ع) از این آزمون سربلند خارج شویم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اداره کل امور شهری استانداری شهرداری ها را موظف نماید هر دو مرز خوزستان را فعالانه مورد پشتیبانی قرار دهند همچنین سایر دستگاه‌ها نیز در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1300474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =