پیروزی خیبر در اولین بازی لیگ ۲ / اخراج و اخطار های زیاد خیبری ها

خیبر خرم آباد نماینده لرستان در اولین بازی لیگ ۲ فوتبال کشور در خراسان جنوبی با غلبه بر اترک بجنورد ۳ امتیار این بازی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دقایقی پیش خیبر خرم آباد با گل دقیقه ۶۰ محمود یگانه میزبان خود را با شکست مواجه کرد.

در این بازی که بازیکنان خیبر یک بازی درگیرانه و فیزیکی را به نمایش گذاشتند در نیمه اول دیدار با در اختیار گرفتن نبض بازی از حریف خود سر تر بوده و نیمه نخست بازی را با تساوی به رختکن برد.در نیمه دوم که میزبان قصد داشت از شرایط میزبانی خود استفاده کند با فشار به خیبر سعی در کسب ۳ امتیاز بازی را داشت که با هوشمندی شاگردان خیبر محقق نشد .

تا اینکه در دقیقه ۶۰ محمود یگانه گل ۳ امتیازی خود را وارد دروازه اترک بجنورد کرد و در پایان بازی ،با همان نتیجه یک بر صفر بسود خیبر خرم آباد به پایان رسید.

کارتهای زرد و قرمز داور به خیبری ها

اما نکته قابل تامل اینکه در این بازی بازیکنان و مربیان خیبر از کارتهای داور بازی بی نصیب نماندند بطوریکه سرمربی و کمک مربی خیبر { مهرداد خادمی و محسن اسکینی } هر کدام یک کارت زرد ، یک بازیکن این تیم با دریافت اخطار دوم از بازی اخراج و  ۲ بازیکن دیگر این تیم از قاضی میدان کارت زرد دریافت کردند که این آمار در ابتدای لیگ و در اولین بازی قطعاً آمار خوبی نبوده و می تواند در ادامه بازیها دردسر ساز شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1300960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =