اتمام تعمیرات ۳ هزار و ۳۲۰ واحد در پلدختر / ساخت دیوار ساحلی تا پایان سال

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اتمام ۳ هزار و ۳۲۰ واحد تعمیری در شهرستان نورآباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علیرضا تابش در بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل در شهرستان نورآباد گفت:سعی بر این است که از همه مناطق سیل زده شهرستان‌های لرستان بازدید کنیم و امروز در شهرستان دلفان که ستاد معین انقلاب اسلامی استان قزوین در آن مستقر است بازدید بعمل آمد.

تابش افزود: در این شهرستان تقریباً تمام واحد های تعمیراتی حدود ۳هزار و ۳۲۰ واحد کار آنها به اتمام رسیده است و از حدود ۲۲۰۰ واحد احداثی در این شهرستان در مرحله اول یک هزار و ۲۰۰ واحد آن کار بازسازی انجام گرفته و پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصد دارند و فاز دوم آن کار بازسازی واحد ها شروع شده است و انشاالله تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری خواهند رسید.

اتمام تعمیرات بیش از ۱۵ هزار واحد در کل استان

وی تصریح کرد: در همین راستا در کل استان بیش از ۱۵ هزار واحد تعمیراتی کار آنهابه اتمام رسیده است و ما هم در کنار مردم تا پایان باز سازی هستیم .

این مسئول اظهار کرد:با توجه به مصوبه تایید شده در ۲ مرحله که مرحله اول آن اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان به استان لرستان تعلق گرفت و در مرحله دوم ۳۳۰ میلیارد تومان که مجموعاً هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به سیل زدگان داده شده است و این یک پروژه بزرگ و عظیم می باشد که در طول یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت:بازسازی در استان لرستان روند بسیار خوبی دارد و حدود ۵۰ درصد واحد ها پیشرفت فیزیکی دارند و هم وطنانی که واحدهای آنان بر اثر سیل خسارت دیده اند و نیاز به تعمیرات دارند می‌توانند به ستاد بازسازی شهرستان مربوطه مراجعه کنند .

روند خوب بانکها در پرداخت تسهیلات

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به کار بانکهای در زمینه ارائه تسهیلات به سیل زدگان افزود: اکثر بانک ها در زمینه تسهیلات مناطق سیل‌زده روند خوبی را در پیش دارند و انتظار داریم که مردم همکاری لازم را با مسئولین داشته باشند تا بتوانیم هرچه سریعتر تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی با اشاره ساخت دیوار ساحلی پلدخترگفت:این پروژه بزرگ پیشرفت خوبی دارد و هیچ جای نگرانی نیست و انشاءالله تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =