عزل پیمانکاران خاطی شهرداری در موضوع حذف نام شهدا

براساس اعلام شهرداری تهران به دنبال بخشنامه جدید پیروز حناچی مقرر شده است پیمانکاران خاطی در موضوع نام شهدا روی تابلوهای معابر پایتخت پس از شناسایی و وصول گزارش‌های لازم و اثبات تخلف، عزل شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران روز پنجشنبه اعلام کرد: نباید سهو و بی‌دقتی ماموران خاطی باعث ایجاد نگرانی برای شهروندان در مساله ملی و دینی اعتلای نام و یاد شهدای گرانقدر شود.

غلامحسین محمدی در توئیتر نوشت: شهردار تهران در بخشنامه‌ای بار دیگر بر حفظ و اعتلای نام شهدای گرانقدر در نامگذاری‌ها و رفع اشکالات احتمالی در تابلوهای نصب شده در اماکن و معابر تاکید کرد؛ همانطور که پیش از گفتیم این کمترین دین ما به ایثار شهدای والامقام است.

او اخیرا از دستور شهردار تهران در حفظ نام شهدا بر تارک خیابانها و معابر شهر تهران خبر داده بود. موضوع عنوان شهدا در تابلو معابر شهر تهران از چندی پیش خبرساز بوده و شهرداری تهران فراخوان عمومی داده تا شهروندان در صورت مشاهده تابلوهایی که نام شهدا مخدوش شده را از طریق سامانه ۱۳۷ گزارش کنند.

مسئولان شهری به دنبال بررسی ها اعلام کرده‌اند تنها تعداد بسیار محدودی از تابلوها بوده که در برخی مناطق عنوان شهید آنها یا در نتیجه آفتاب‌دیدگی و دیگر عوامل پاک شده یا به علت سهل‌انگاری پیمانکار در سال‌های گذشته حذف و بررسی‌ها برای ترمیم آنها شروع شده است.

۴۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =