بنیاد مستضعفان ۱۷۰۰ میلیارد تومان از املاکش را به مردم داد

فارس نوشت: رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در طول ۵ سال گذشته ۲۷ هزار هکتار از املاک بنیاد مستضعفان و ارزشی بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان به مردم واگذار شده است.

پرویز فتاح بعد از ظهر امروز در مراسم اهدای ۵۰۰ فقره املاک علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار کرد: صبح امروز از مجتمع دامپروری قیام با ۱۰ هزار رأس دام که نقش مهمی در تامین شیر مورد نیاز کشور ایفا می‌کند بازدید کردم و فعالیت جوانان برای تولید روزانه ۲۰۰ تن شیر در شرایط تحریمی جای افتخار دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: چراغ واحدهای تولیدی باید شبانه روز روشن باشد و اصفهانی‌ها در کار و تلاش شهره هستند. وی تصریح کرد: باید خیر فعالیت‌های بنیاد مستضعفان به مردم برسد، اصفهانی‌ها نیز شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردند و با اهدای این ۵۰۰ واحد حق به حق‌دار می‌رسد.

فتاح عنوان کرد: در طول پنج سال گذشته ۸۴ هزار و ۵۰۰ فقره زمین مسکونی و کشاورزی به مساحت ۲۷ هزار هکتار و ارزش ۱۷۵۰ میلیارد تومان به مردم واگذار شده است. رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: املاک که امروز در استان اصفهان واگذار شد ارزشی برابر با ۲۹ میلیارد تومان دارد که ۹۰ درصد این زمین‌ها بلاعوض به مردم تقدیم شده است.

 

۲۲۳۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =