وقتی اورژانس هوایی شاهرود زن باردار را به بیمارستان رساند

ایرنا نوشت: معاون حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: زن باردار ساکن بیارجمند که دچار خونریزی و درد شده بود، با استفاده از بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شد.

ناصر سلمانپور اظهار کرد : مقارن ظهر امروز(پنج‌شنبه) در تماس تلفنی مسئولان درمانگاه بیارجمند مورد حادی از خونریزی و درد زن بارداری در این شهر گزارش شد.
وی افزود: این زن باردار به تشخیص پزشک به اعزام سریع نیاز داشت و انتقال زمینی خطراتی برای او به همراه داشت .
  سلمانپور در ادامه افزود : با توجه به شرایط حاد این زن باردار، بالگرد اورژانس هوایی به منطقه بیارجمند اعزام و بیمار در کمترین زمان به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت و حال عمومی بیمار خوب است .
 معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت : ساعت ۱۴ و ۵۵ دقیقه روز گذشته هم در تماس با  اورژانس اصابت چوب با سر نوجوان ۱۲ ساله در روستای جیلان بخش بسطام گزارش شد.

  وی گفت: از آن جا که این نوجوان دچار ضربه مغزی شده بود ، پس از رسیدگی های نخستین در درمانگاه کلاته‌خیج توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام و اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. 
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

۲۳۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =