۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
در این نقطه از ایران، زندگی در کنار الماس ها در جریان دارد! +تصاویر

در فاصله ۵۰ کیلومتری شهر سمیرم در استان اصفهان روستایی قرار گرفته است که مقصد پیشنهادی امروز ما برای شما است: روستای بی بی سیدان! این روستا دارای رودخانه‌ای با آب زلال است، مناظر دیدنی و چشم نوازی هم در اطراف چشمه‌ها و رودخانه وجود دارد که شما را غرق در لذت می کند.

و اما در همجواری تنگ نازی، در کنار رودخانه، آبشار بی ‌بی سیدان قرار دارد و در انتهای شهرستان سمیرم که در نزدیکی جاده یاسوج است، می‌توان آن را دید. در تابستان این آبشار گردشگران بیشتری را به خود جذب می‌کند. آب ولرم آن محل مناسبی برای شنا است، اما حواستان باشد که فقط در قسمت‌های کم ‌عمق رودخانه آب ‌تنی کنید.

در کنار آبشار بی بی سیدان، رودخانه کاسگان قرار گرفته است که با آب بسیار زلال و نیلگون خود، از دل صخره‌ای بلند و تنگ عبور می‌کند و به این ترتیب، منظره‌ای چشم نواز را برایتان خلق می‌کند. در بخش جنوبی این تنگه در دو طرف رودخانه، روستاهای بی‌بی سیدان و تنگ خشک قرار دارند که زیبائی شالیزارهای آنها غیر قابل توصیف است. مناظر طبیعی، کشتزارهای برنج، باغ‌های سیب و سپیدار، چشم اندازهای عجیبی را شکل داده است و هر ساله در فصل گرما گروه‌های بسیار زیادی مهمان این طبیعت زیبا هستند. تا به حال این الماس زلال را از نزدیک دیده‌اید؟

منبع : لست سکند

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =