با استفاده از اپلیکیشن پرداخت قبض، روشنی بخش خانه‌های یکدیگر باشیم

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: استفاده از نرم‌افزار پرداخت قبض سبب کاهش چشمگیر در هزینه‌ها می‌شود که با این صرفه‌جویی می‌توان روشنایی را به خانه‌های شهروندان بیشتری هدیه کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، داود صالح نمدی از مردم استان در خواست کرد تا از نرم افزار پرداخت قبوض استفاده کنند و در این صرفه جویی اقتصادی سهیم باشند.
وی در تشریح طرح استفاده از اپلیکیشن پرداخت قبوض برق عنوان کرد: در راستای افزایش ارائه خدمات به مشترکین و استفاده از تکنولوژی های جدید نرم افزاری، مشترکین برق می توانند بدون مراجعه به شرکت توزیع برق، با نصب و استفاده از سامانه موبایلی از تمامی خدمات مربوط به شرکت توزیع برق استفاده کنند.
وی افزود: استفاده از نرم افزار امکانی را ایجاد می‌کند که در آینده مشترکین تمامی خدمات عمومی مورد نیاز را بدون مراجعه به شرکت توزیع برق یا دفاتر خدمات مشترکین و تنها از طریق گوشی تلفن همراه خود در هر زمانی و از هر نقطه‌ای ، دریافت کنند.
صالح نمدی ادامه داد: در حال حاضر مشترکین با نصب اپلیکیشن‌های پرداخت قبوض می توانند با ثبت شناسه قبض صورتحساب در این نرم افزار ، اطلاعات انشعاب، گزارش و نمودار مصرف انرژی و گزارش پرداخت خود را مشاهده کنند.
 وی اضافه کرد: با دریافت و پرداخت صورتحساب قبوض برق به راحتی می‌توان در وقت و هزینه صرفه جویی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1302217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =