واکنش حشد شعبی به خبر حمله پهپادی علیه پادگانش در الانبار

ایسنا نوشت: یکی از مسئولان حشد شعبی عراق حمله پهپادی به این نیروها در استان الانبار را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه خبری سومریه‌نیوز، جواد کاظم الربیعاوی، مسئول جنبش‌ها در هیئت حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ساعت یک بامداد صدای انفجاری را در منطقه المرصنات در غرب الانبار و در نزدیکی پادگان تیپ ۱۳ حشد شعبی شنیدیم بدون اینکه از منبع و نوع انفجار اطلاعی داشته باشیم. بعد از تحقیقات و تلاش اطلاعاتی فهمیدیم که هیچ‌گونه حمله‌ای با پهپاد انجام نشده و هیچ‌گونه انفجاری نیز در الثرثار رخ نداده است.

یک منبع آگاه روز یکشنبه اعلام کرده بود که پادگان حشد شعبی در استان الانبار در معرض حمله پهپادی قرار گرفته است.

پادگان‌های حشد شعبی عراق اخیرا در معرض حملاتی قرار گرفته است. فرماندهی حشد شعبی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به دست داشتن در این حمله متهم کرده است. آمریکا این مسئله را تکذیب کرده است اما رژیم صهیونیستی واکنشی نداشته است.

در این راستا، نایف الشمری، عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد که این کمیته یک کمیته تحقیقات را برای شناختن طرفی که به مقرهای حشد شعبی حمله می‌کند، تشکیل داده است.

وی گفت: برخی این اتهامات را مطرح می‌کنند که هواپیماهایی از عراق خارج شده و کشورهای همسایه را مورد هدف قرار می‌دهد. ما باید این اتهامات را بررسی کنیم. عراق نمی‌خواهد به مرکزی برای تجاوز به سایر کشورها تبدیل شود.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1302528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
    1 0
    منتظر سخنراني سيد هستند