آرامستان بهشت علی در شرایط مشکلات درآمدی آماده بهره برداری شد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت که آرامستان بهشت علی به عنوان بزرگ ترین گورستان استان در شرایط مشکلات درآمدی آماده بهره برداری شده و فاز اول آن بالغ بر صد میلیارد تومان هزینه بری داشته است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شورای شهر کرج: اکبر سلیم نژاد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طبق مصوبه هیئت وزیران قطعه زمینی در حدود ۲۲۴ هکتار به منظور احداث آرامستان جامع در اختیار شهرداری کرج قرار گرفته است که در فاز نخست ۴۰ هکتار از اراضی مذکور به منظور دفن متوفیان قطعه بندی و آماده سازی می شود.
 
وی با بیان اینکه اکنون ۴ هزار و دویست آرامگاه جهت خاکسپاری متوفیان آماده شده است، بیان داشت: فاز اول آرامستان بهشت علی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی تکمیل شده و با توجه به مشکلات درآمدی اما بنا داریم تا پروژه های نیمه تمام را ساماندهی کرده و با اولویت بندی وارد فاز بهره برداری کنیم. این آرامستان همزمان به ساکنین دیگر شهرهای البرز نیز خدمت رسانی خواهد کرد.
 
این مسئول از آماده سازی مقبره شهدای گمنام در آرامستان بهشت علی خبر داد و افزود: شهدای گلگون کفن مایه برکت و عزت و اقتدار میهن اسلامی هستند و حضورشان در آرامستانها موجب تسری رحمت الهی به تمام عزیزانی خواهد بود که در این مکان در خاک آرمیده اند و طبق هماهنگی های به عمل آمده به زودی شاهد خاکسپاری تعدادی از شهدای گمنام در آن خواهیم بود.
 
سلیم نژاد از احداث سالن معراج و نمازخانه، خیابان کشی، فضای سبز، دفتر پذیرش، ساختمان اداری و... در آرامستان بهشت علی خبر داد و گفت که در این پروژه استانی حداقل ۸ کیلومتر دیوارکشی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی صورت گرفته و در مجموع هزار میلیارد ریال برای آماده سازی فاز نخست پروژه هزینه کرده ایم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با دعوت از اصحاب رسانه و شهروندان برای حضور در مراسم بهره برداری از فاز نخست آرامستان جامع بهشت علی، خاطر نشان کرد: این آیین از ساعت ۱۵ امروز با حضور مسئولان و اصحاب رسانه در محل جاده ماهدشت، به سمت اشتهارد، ۷ کیلومتر بعد از پلیس راه برگزار می شود.

۴۶
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1302573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =