با آغاز اجرای نمایش «پپ»؛ تئاتر هامون سانس ویژه «هنر و تجربه» را کلید زد

سالن تئاتر هامون با راه‌اندازی سانس ویژه‌ای در برنامه هرروزه خود، طرح خود برای حمایت از تئاترهای خلاقانه، تجربی و دانشجویی را کلید زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی حجازی‌فر، مدیر هنری تئاتر هامون در این رابطه توضیح داد: همان‌طور که پیش‌تر نیز وعده داده بودیم، یکی از برنامه‌های جدی تئاتر هامون برای حمایت از استعدادهای تئاتری کشور از روز گذشته (دوشنبه) و با اجرای تئاتر «پپ» در سانس ۱۷:۳۰ در سالن تئاتر هامون کلید خورد تا از این به بعد بتوانیم مشابه اتفاقی که با ایجاد باکس ویژه «هنر و تجربه» در سینمای کشور رقم خورد را در عرصه تئاتر رقم بزنیم.

حجازی‌فر در ادامه گفت: این اقدام تلاشی برای ایجاد فرصت دیده‌شدن آن دسته از نمایش‌های باارزش در میان تئاترهای غیرتجاری است که اجرایشان می‌تواند به دیده شدن جایگاه برجسته سازندگان آن‌ها در جامعه تئاتر ایران کمک کند و از سوی دیگر به ذائقه مخاطبان و کیفیت هنری اجراهای موجود نیز چیزی بیافزاید.

وی درباره برنامه‌های این سالن تئاتر توضیح داد: در راستای حمایت از گروه‌های تجربی، علاوه بر دو سانس اصلی این سالن، باکسی ویژه برای ساعت ۱۷:۳۰ را اضافه کردیم که با بهای بلیت کمتر از یک سو و دریافت سهم کمتر از گروه‌های تئاتری از سوی دیگر، به دیده‌شدن استعدادهای خوب تئاتر به سهم خود کمک کنیم. همچنین برای این‌که مخاطبان ارزشمند این سالن از کیفیت کارهایی که اجرا می‌شوند مطمئن باشند، نمایش‌ها قبل از تایید برای اجرا در این سانس، بازبینی می‌شود و در صورت باکیفیت بودن امکان اجرا می‌گیرند و تنها هدف از راه‌اندازی این برنامه حمایت از گروه‌های جوان و بااستعداد بوده و هست.

براساس این گزارش، تئاتر «پپ» که پیش‌تر مدت کوتاهی در تالار مولوی اجرا شده بود به کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان روی صحنه رفته و با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1303072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =