جباری: آقای وزیر، دلت خنک شد استقلال باخت؟

خبرورزشی نوشت: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وزیر و رئیس دفترش دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد.

علی جباری در استقلال به عنوان بازیکن کلی افتخار دارد. از قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا گرفته تا فتح جام تخت جمشید و جام حذفی. کاپیتان اسبق تیم ملی در دهه پنجاه، به عنوان سلطان آبی‌ها شناخته می‌شد و هنوز آنقدر صراحت لهجه دارد که با وجود پست داشتن در باشگاه استقلال (مسئول امور پیشکسوتان) صراحتاً حرف‌هایش را می‌زند و انتقاداتش را مطرح می‌کند. دیروز ظهر در مورد وضعیت تیم در شهرآورد با علی‌ جباری حرف زدیم و انتقادات بسیار تند او از شرایط کنونی را برایتان به رشته تحریر درآوردیم:
درحد استقلال نیستند
تعداد زیادی از بازیکنان کنونی استقلال در حد نام این باشگاه نیستند و اصلاً نمی‌دانند برای چه تیم بزرگی توپ می‌زنند. تعارف که نداریم، از جمع نفراتی که یک‌شنبه برای‌مان فیکس بازی کردند، حتی ۳ نفر هم در حد نام بزرگ استقلال نبودند.
پاسخگویی فتحی
این آشی است که آقایان فتحی و خطیر برای استقلال پخته‌اند و حالا باید خودشان جوابگو باشند. آقای فتحی حالا بیا جواب بده و بگو چرا استقلال به این روز افتاده؟ کجای دنیا این همه بازیکن را در پایان فصل کنار می‌گذارند؟ شاید آقای فتحی تحت تأثیر علی خطیر به او اختیار داده بود و ماحصل آن همین شد که الان می‌بینید. برای پرسپولیس احترام قائلم، اما واقعاً در حد و اندازه‌های خودش نبود و ما می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما... متأسفانه در نیمه دوم اصلاً چیزی برای ارائه نداشتیم.
زیرآب‌زنی
آقایان شفر را نابود کردند تا استقلال این‌طوری بازی کند؟ شفر را نابود کردند، استقلال شفر به مراتب بهتر از استقلال کنونی بود. آن تیم صددرصد بهتر بازی می‌کرد، ولی مهره‌های کلیدی‌اش را دانه‌دانه کنار گذاشتند و این شد حاصلش.
گفتند منتظری پررو شده
هر بازیکنی که به سبک مدیریت آقایان اعتراض می‌کرد را کنار گذاشتند. نمونه بارز آن همین پژمان منتظری. وقتی فصل تمام شد، گفتند پژمان پررو شده و باید از استقلال برود. با چند نفر دیگر هم همین کار را کردند. آقایان فتحی و خطیر با همین شیوه چند بازیکن کلیدی را کنار گذاشتند.
قالب کردن بازیکنان
در دوره رضا افتخاری می‌خواستند الحاجی گرو و مارکوس نیومایر را به استقلال قالب کنند، ولی زیر بار نرفت، اما بلافاصله پس از جدایی او، این دو نفر استقلالی شدند و در نهایت با آن فضاحت در نیم‌فصل قبل کنار گذاشته شدند. این‌ها مواردی است که آقایان فتحی و خطیر باید در موردش پاسخگو باشند.
وزیر، مقصر اصلی
مشکل اصلی استقلال مدیریتی است و مقصر اصلی این ناکامی هم شخص وزیر ورزش. ایشان مقصر همه مشکلات استقلال است. هم ایشان و هم آقای برانوش نیک‌بین که رئیس دفتر وزیر تلقی می‌شود. ضعف مدیریت باعث بدبختی استقلال شده و این معضل از زمان ورازت آقای گودرزی تا همین امروز همچنان ادامه دارد. وزیر و رئیس دفترش دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. آقای وزیر! آقای رئیس دفتر! حالا که استقلال باخت، دل‌تان خنک شد؟
دستیار ایرانی
استراماچونی هر قدر هم که سرمربی خوبی باشد، برای موفقیت به مهره نیاز دارد. بدون مهره که کاری نمی‌شود کرد. البته برایم عجیب است که چرا یک دستیار ایرانی کنار استراماچونی نیست. او را قبل از آمدن به تهران پر کرده بودند که مبادا زیر بار دستیار ایرانی بروی.
گریه‌های مردم مقابل باشگاه
از پایان بازی تا همین الان که با شما حرف می‌زنم، جواب اعتراض خیلی‌ها را داده‌ام. هوادارانی که دلخوشی غیر از استقلال ندارند. باورتان می‌شود حداقل ۲۰ نفر را مقابل در باشگاه دیدم که با چشمانی اشکبار اعتراض می‌کردند؟ خب جواب این گریه‌ها را چه کسی باید بدهد؟ چه کسی باید ناکامی‌ها را جبران کند؟ چه کسی باید شرایط استقلال را تغییر بدهد؟

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1303233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
    0 0
    به خدا قسم وزیر ورزش عامل بدبختی تیم استقلال است.در هیچ برهه ای از فوتبال ایران استقلال تا این حد ذلیل نبوده
  • امیر IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
    0 1
    میخوای بگیم وزیر بیاد پنالتی بزنه؟؟دیگه باید چیکار میکرد با اون داور افتضاح
  • امير IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
    0 0
    خدا رو شكر كه استقلال پيشكسوتي مثل آقاي جباري داره. اين صحبتها حرف دل خيلي از طرفدارهاي استقلال بود. واقعا ممنون سلطان
  • NL ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    1 0
    بابا مسعود که از خودتان است . دیروز هم با کمک بابا مسعود دربی را بردید . زمان زدن ضربه , بیرانوند نیم متری به جلو خودش را پرتاب کرد و همین باعث شد تا پنالتی را بگیرد . طبق قانون جدید , در زمان زدن پنالتی , لااقل یک پای بازیکن باید روی خط باشد که نبود !!!