احداث مجتمع سلامت در اردبیل با همکاری جهاددانشگاهی

شهردار اردبیل گفت: شهرداری اردبیل همکاری‌های لازم را با جهاددانشگاهی استان در جهت احداث مجتمع سلامت که به منظور توسعه گردشگری استان انجام می‌گیرد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان با بیان اینکه راه‌اندازی این مجتمع می‌تواند ظرفیت ارزشمندی برای استان باشد و نیاز مردم را برطرف سازد، اظهارکرد: با توجه به مهیا شدن زیرساخت‌ و قابلیت خوبی در مجموعه تفریحی و گردشگری دریاچه شورابیل توسط شهرداری اردبیل و طرح توجیهی جهاددانشگاهی اردبیل برای احداث مجتمع سلامت، قطعا بستر خوبی برای اجرای این طرح وجود دارد.

احداث مجتمع سلامت در اردبیل و توسعه گردشگری

وی با بیان اینکه پروژه‌های پیش‌بینی شده در مجموعه تفریحی و گردشگری دریاچه شورابیل در راستای ارتقاء سلامت عمومی و سطح زندگی مردم است، ادامه داد: احداث و راه‌اندازی مجتمع سلامت توسط جهاددانشگاهی استان مطابق با اهداف شهرداری اردبیل است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: نیازسنجی و برنامه‌های جهاددانشگاهی بسیار مناسب پایه‌ریزی شده است و با توجه به قابلیت و ظرفیت خوبی که در این نهاد وجود دارد می‌تواند در توسعه استان تاثیرگذار عمل کند.

لطف‌اللهیان بیان  کرد: شهرداری اردبیل در طرح عمرانی شورابیل کلیه زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و همچنین سلامت فراهم کرده است که جهاددانشگاهی نیز می‌تواند در این راستا فعالیت خود را در جهت توسعه استان گسترش دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1303875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =