آیا ابوترابی‌فرد از ۱۰ نماینده لیست امید بهتر نبود؟/ دوستی: حالا همین حرف‌ها را به اصولگرایان هم می‌زنم

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در اراِئه لیست برای مجلس و شورای شهر به دقت عمل نکرده است.

اسماعیل دوستی فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره عملکرد فراکسیون امید و ارائه نامناسب لیست توسط شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات گذشته مجلس اظهار کرد: معتقدم شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در اراِئه لیست برای مجلس و شورای شهر به دقت عمل نکرده است.

عضو سابق شورای شهر با تاکید بر اینکه در ارائه لیست نباید نگاه  سیاسی، حزبی و رفیق‌بازی مبنای باشد، تصریح کرد: باید بیشتر به فکر کارآمدی باشیم، در زمان ارائه لیست به اصلاح‌طلبان گفتم که چرا آقای ابوترابی‌فرد را وارد لیست نمی‌کنید؟

دوستی ادامه داد: آقای ابوترابی‌فرد که الان امام جمعه تهران است، اگر در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کرد، آیا از ده تا نماینده لیست امید بهتر نبود؟ ابوترابی‌فرد در صورت حضورش در مجلس می‌توانست منشاء اثر باشد زیرا شخصی متدین، دارای سابقه درخشان، برنامه‌ریز، اقتصاددان و نسبت به انقلاب و رهبری بسیار وفادار است.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه در زمان ارائه لیست مجلس به اصلاح‌طلبان اعتراض کردم، گفت: خطاب به اصلاح‌طلبان گفتم به جای اینکه افراد ناشناس را وارد لیست کنید، آقای ابوترابی فرد را در لیست قرار دهید، اکنون این حرف‌ها را به اصولگراها هم می‌زنم.

او افزود: اگر اصولگرایان در میان اصلاح‌طلبان شخص متدین، کارآمد، کاردان، سالم و پیرو خط امام را می‌شناسند چرا نباید آن را در لیست خود قرار دهند، معتقدم اصلاح‌طلبان و اصولگران هر دو در تهیه لیست دچار اشتباه شدند؛ از این سو باید به اشتباهات خود پی ببرند و نیروهای کارآمد و دلسوز نظام را مدنظر قرار دهند و مبنا خطی و حزبی نباشد.

۲۱۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =