اجرای طرح «از کوچ تا کوچ با کتاب» در بین عشایر آرپناهی کوهرنگ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مناطق عشایری و روستایی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ در حرکتی تحسین برانگیز، اقدام به اجرای طرح «از کوچ تا کوچ با کتاب» در بین عشایر آرپناهی این شهرستان نموده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جواد کارگران ضمن اعلام این خبر در خصوص جزئیات اجرای این طرح گفت: در طرح مذکور حدود ۲۰۰ جلد کتاب با موضوعات تاریخی، دینی، ادبی و دفاع مقدس، در رده های سنی کودک، نوجوان و جوان در بین عشایر آرپناهی شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

وی ادامه داد: احداث ایستگاه مطالعه و نمایشگاه کتاب از دیگر بخش های این طرح بود که با استقبال عشایر فرهنگ دوست آرپناهی مواجه شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در روستاها و مناطق عشایری استان، از وظایف دستگاه های فرهنگی است تصریح کرد: تا کنون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه، در مناطق روستایی و عشایری استان، اقدامات متعددی در این خصوص انجام داده اند.

شایان ذکر است منظور از «وارگه» محل استقرار عشایر می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =