خودکشی دختری که در اتاق پرو به او تجاوز شد

رکنا نوشت: یک دختر که در مانتو فروشی کار می کرد که توسط فروشنده فروشگاه که پسری جوان بود مورد آزار و تجاوز قرار گرفت مسئله وقتی مهم شد که دختر فهمید که حامله است وی دست به خودکشی زد.

حکم اعدام پسری جوان که متهم است یک دختر را در اتاق پرو یک مانتوفروشی آزار داده، در دیوان‌ عالی کشور بررسی می‌شود. قربانی این جنایت تنها چند روز پس از شکایت و اطلاع از بارداری‌اش، خودکشی کرده بود.

رسیدگی به این پرونده به‌ دنبال شکایت یک دختر ۲۰ ساله به نام «فرزانه» در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت.

تجاوز در اتاق پرو یک مانتو فروشی

این دختر در تشریح شکایتش در پلیس آگاهی تهران گفت: «از دو سال قبل که دیپلم گرفتم در یک مانتو فروشی در مرکز شهر کار می‌کردم. صاحب فروشگاه بعضی وقت‌ها آخر وقت برای حساب و کتاب به مغازه می‌آمد. دیشب آخر وقت بود و سایر همکارانم فروشگاه را ترک کرده بودند که صاحب فروشگاه همراه دو نفر از دوستانش به آنجا آمد. می‌خواستم وسایلم را بردارم که یکی از دوستان صاحب مغازه که به اتاق پرو رفته بود، مرا صدا زد. من هم به گمان اینکه قصد دارد مانتویی برای بستگانش انتخاب کند به داخل اتاق پرو رفتم اما او دهانم را بست و مرا مورد آزار قرار داد. صاحب‌مغازه و دوست دیگرش هم که متوجه ماجرا شده بودند به من کمک نکردند و عکس‌العملی نشان ندادند.»

به دنبال شکایت دختر جوان، صاحب فروشگاه و دو دوستش بازداشت شدند. صاحب فروشگاه گفت: «من از نقشه دوستم کامران بی‌اطلاع بودم. وقتی به او گفتم قصد دارم برای حساب و کتاب به فروشگاه بروم همراهم آمد. وقتی او دخترجوان را به داخل اتاق پرو کشید، من و دوست مشترکمان شوکه شده بودیم اما هرگز فکر نمی‌کردیم او قصد آزار دختر جوان را داشته باشد.»

به دنبال اظهارات این مرد، کامران ۲۸ ساله تحت‌بازجویی قرار گرفت و به آزار دختر جوان اعتراف کرد. او در بازجویی‌ها گفت: «وقتی وارد مانتو فروشی شدم و دختر جوان را تنها دیدم وسوسه سراغم آمد. او دختر  زیبایی بود. به داخل اتاق پرو صدایش کردم. من قبول دارم او را آزار دادم اما هنوز علت این کار را نمی‌دانم.»

خودکشی دختر جوان باردار تهرانی

به دنبال اعتراف‌های پسر جوان و در حالی که پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شده بود، خبر رسید دختر جوان خودکشی کرده است. با مرگ این دختر، تحقیقات وارد مرحله دیگری شد و مشخص شد فرزانه پس از مراجعه به پزشک و اطلاع از بارداری، خودش را در اتاق خوابش حلق‌آویز کرده است. وقتی پزشکی‌ قانونی با بررسی DNA جنین فرزانه دریافت این جنین متعلق به کامران است، او پشت درهای بسته و به صورت غیرعلنی محاکمه شد.

این متهم اما حرف‌های ضد و نقیضی را مطرح و ادعا کرد قبلا دختر جوان را می‌شناخته و با او در ارتباط بوده است.

در پایان جلسه، قضات دادگاه با توجه به مدارک موجود در پرونده و شکایت فرزانه قبل از مرگش، کامران را به اعدام محکوم کردند. پرونده صاحب فروشگاه و دوست دیگرش نیز که شاهد ماجرا بودند با عدم‌ صلاحیت به دادگاه کیفری دو استان تهران فرستاده شد تا به اتهام آنها نیز رسیدگی شود. با اعتراض وکیل‌مدافع کامران به حکم صادره، این پرونده به دیوان‌عالی کشور فرستاده شد تا قضات دیوان‌عالی کشور درباره آن اظهارنظر کنند. چنانچه قضات دیوان‌عالی کشور حکم صادره را تایید کنند، کامران اعدام می‌شود.

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 87
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    اینها همه ناشی از ضعف فرهنگی و مشکلات اقتصادی هست. وقتی شغل با درامد کافی نباشه که افراد ازدواج کنند، این مشکلات بیشتر و بیشتر به جایی میرسه که ادم ها خودکشی میکنن! این تهدید جدی برای کشور هست! این تیپ مشکلات درمانش زمان بر هست و اگه دیر بشه کار از کار گذشته و همه مون تقریبا چیزی ازمون باقی نمی مونه!
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
      یعنی هر کی مشکل مالی داشته باشه ، بره به دختر مردم تجاوز کنه ؟!!!!! شما از مجا میدونی این مردک ازدواج نکرده ؟
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
      47 36
      تو همون کشورهایی که رابطه جنسی بسیار آزاد هست هم از این موارد کم نداریم
    • علیرضا IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
      89 10
      بله بنده هم قبول دارم که فقروعدم شغل ودیگرمسائل رفاهی باعث خودکشی میشه ولی هیچ ربطی به این موضوع نداره این ماجرا این آقامسئله ش کاروفقرنبوده واین هم مسئله ش عدم شغل وچیزهای دیگه نبوده که اگربودزودترازایناخودکشی میکردبه خاطرآبروش ایشون خودکشی کردن مسئله شهواترانی وبیماری افراده افتادحالا...!!!
    • arb IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      البته نباید این موضوع رو نادیده گرفت که هستند افراد زیادی که بعد از ازدواج هم دنبال این مسائل می روند. ازدواج فقط یکی از راههای کنترل هوای نفسه.موارد دیگه هم به اندازه ازدواج مهم هستند.
    • وو IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      باشه تو راست میگی. از یه بی سر و پای بی خونواده دفاع کن ! خوشحالم باش که این همه.... کامنتتو لایک کردن !
    • محمد مهدی IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      این آدم تجاوز کرده .ربطی به اقتصاد نداره الان احتمالا میخاین بگین اگه وضعش خوب بود ازدواج میکرد ولی اینطور نیست ....
    • مصطفی IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      88 7
      حرف مفده اگه میخواست کاری کنه میرفت سراغ‌اهلش این اشغال باید حذف بشه
    • مهدی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      45 9
      شما از کجا میدونی که ثروت نداشته و چنین جنایتی مرتکب شده..؟؟؟
    • FR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      32 12
      شاید منظور از صحبتم رو درست بیان نکردم. منظورم از صحبتم این بود که مشکلات اقتصادی ریشه در خیلی چیزها داره! با استثناها کاری ندارم ولی چیزی که من دیدم، نیاز جنسی به دلیل مشکلات اقتصادی و به دنبالش ازدواج نکردن‌ها، افراد به دنبال روش‌های دیگری برای رفع این نیاز می‌گردن بعضی‌ها نیازشون رو کنترل می‌کنند مثل خیلی‌ها و بعضی‌ها هم توانایی کنترل این نیاز رو از دست میدن و دست به تجاوز می‌زنند. مشکلات اقتصادی باعث پرخاشگری، کاهش سطح فرهنگ، واکنش‌پذیری بالا و نامناسب تو شرایط نامساعد، و ... که خودمون بهتر می دونیم که شامل چه چیزهای دیگه میشه! حتی کسایی که شرایط درآمدی مناسب داشته باشند می‌تونن حداقل با پرداخت هزینه چه تو کشور چه خارج از کشور با کسایی که کارشون اینه رفع نیاز کنن حتی اگه نخوان ازدواج کنن! همه‌ ماهای که از سن ازدواج‌مون گذشته و رابطه‌ای هم با جنس مخالف نداشتیم، همه‌مون پتانسیل تجاوزگری رو داریم چه بخوایم چه نخوایم، چون هنوز تو شرایطی قرار نگرفتیم که محک زده بشیم! تجاوز محکوم هست و برای متجاوز باید اشد مجازات در نظر گرفته بشه چون اون متجاوز میدونه نتیجه این کارش چیه ولی انجام داده!
    • وحید IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      79 5
      ضعف فرهنگی کجا بوده؛ طرف از ترس آبرو پیش خانواده همسایه واشنایان رفته خودکشی کرده توان دیدن اشک پدرومادرشو نداشته؛ از غیرت خودکشی کرده ضعف فرهنگی مال اون بی پدرومادری هستش که خودش آبروو ناموس نداره بفکر ابرو وناموس دیگرانم نیست اعدام بهترین گزینه ست اونم درملا عام
    • NL ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      24 9
      اگر خیر ها را بخونی خیلی از نمتجاوزین متاهل هستند بعدش با منطق تو هر کس فقیر و بیکاره متجاوزه و هرکس پولدار و پورشه سوار تجاوز نمی کنه
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      21 5
      از کجا میدونی این آقا وضع مالیش خوب نبوده؟شاید از پول زیادی باشه.چرا دوس داری همه چیو ب هم ربط بدی آخه؟
    • NL ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      23 3
      اقای مثلا روش فکر چند وقت پیش یک صاحب رستوران بزرگ که متاهل هم بود به یک دختر تجاوز کرد هم کار داشت هم پولدار هم متاهل بود
    • نیما IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      وقتی مکانی نباشه برای این که آدم بخواد خودشو خالی کنه این مشکلات پیش میاد هر روز هم بدتر میشه
    • SG ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      16 15
      وضع پوشش ، نوع حجاب ، آرایش غلیظ و زننده ، گفتار و کردار و وجنات تحریک آمیز و حضور در برخی مکانهای عمومی خلوت و در برخی ساعات کم تردد یا شبانه و یا محل های خصوصی و معاشرت با افراد ناسالم و بی تقوی توسط برخی دختران و بانوان نیز در وقوع جرم و تحریک آنی مردان بوالهوس بی تأثیر نیست ! ضمن اینکه مشکل اصلی فقر فرهنگی ، عدم تربیت صحیح خانوادگی و اجتماعی ، ضعف تقوی ، عدم تسلط کافی بر هوای نفس و بیکاری و نبود شغل پایدار و بالتبع آن عدم کسب درآمد جهت تأمین معیشت و گذران سالم زندگی و فراهم نبودن مقدمات و امکانات ازدواج آسان و تشکیل خانواده از علل وقوع جرم به ویژه جرائم منکراتی و منافی عفت به شمار می آید .
    • NL ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      11 4
      در جواب نیما ، برو آمار تجاوز فاجعه را درکشورهایی که به قول تو مکانش را دارند را نگاه کن. نظرت عوض میشه
    • هموطن IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      16 24
      پوشش خانمها بسیار نامناسبه. چطور میشه واقعا تو این فساد مردان خودشونو کنترل کنن؟! یه نفر نمیگه خانم تو خودتو چرا جمع نکردی؟! آرایش زیاد، لباس تنگ و بدن نما، موهای رنگ کرده و عطر و ....! همچنان میگید آقایون مقصرند؟ جوان مردم رو گذاشتن وسط هزاران دختر بیخیال و بیحیا و بعد اعدام میکنن! عجب عقل سلیمی! مادر اون جوان الان چی میکشه؟! هزار بار مرده. زمینه فساد که دختران برهنه هستند رو جمع کنید. مجرد در اسلام به همین راحتی اعدام نمیشه.
    • FR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      15 1
      خیلی از مخالفت‌ها از این بابت شده که داریم احساسی فکر می‌کنیم. خبر این اتفاق رو خوندید و تحت تاثیر قرار گرفتید و تجاوز هم به شدت اتفاق کثیف و دردآور و ناراحت‌‌کننده‌ای هست واز طرفی هم یه دختر بیگناه بعدش خودکشی کرده و ... . همه اینا دست به دست هم داده که تجاوز و متجاوز رو محکوم کنید. کاملا درسته محکوم کردن این اتفاق! اما کسی متجاوز متولد نمیشه! کاملا با اشد مجازات برای متجاوزین موافقم ولی خود این متجاوزین هم قربانی‌ چیزهای دیگه بودند. خود افرادی که این نیازشون رو به نوع‌های مختلف کنترل یا بهتر بگم سرکوب می‌کنند، به لحاظ روان‌شناسی بیمارهای روانی هستند. آدم نرمال کسیه که با شروع نیازهای جنسی، با شخص مناسب این نیاز برطرف بشه و سرکوب کردنش منجر به بیماری‌های روانی میشه که ممکنه با یه جرقه منجر به فاجعه بشه! فقط خواهش می‌کنم این قدر حق به جانب و معصوم صحبت نکنید که شما هیچ وقت نمی‌تونید در چنین جایگاهی قرار بگیرید! همه‌مون در معرض این اتفاق هستیم. من خودم مجرد هستم و اگه یه روز دست به تجاوز زدم حقم مرگ است ولی دلیلش رو شرایط اقتصادی می‌دونم که بهم اجازه ازدواج کردن در زمان مناسب رو نداد.
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    26 5
    یکی میگفت هر خونه ای یه دستشویی میخاد.اینا کل جامعه رو به لجن کشیدن
    • از خودمون آغاز کنیم IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      17 2
      ، خانم ها باید بدونن همه آقایون سالم و مودب و منطقی نیستند و پس باید در ظاهر و رفتار خود مراقبتی داشت ، خانم ها باید در نوع پوشش و رفتار مراقبت کنند در محیطهای خلوت با آقایون مواظبت کنند ، متاسفانه باید بگم نوع رفتار قشری از خانمها خواهی نخواهی تحلیل زننده ای رو در ذهن برخی آقایون بوالهوس ایجاد کرده که خانمها رو با اون عینک خاص می بینند ، خود خانم ها باید در حفظ تشخص و وزانت شون کوشا باشن ، نباید به هر شغلی در هر محیط و شرایطی راضی شد تا نتیجه هایی چنین اسفبار رقم بخوره . چقدر از این اتفاقات متاسفانه در محیط های کاری رخ می ده؟ خواهشن نظر بنده رو برای آگاهی خانمهای محترم بذارید و سانسور نکنید.
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    138 7
    دل ادم به درد میاد این حیوان صفت فقط باید اعدام بشه حداقل جامعه از دستش راحت میشه کی میتونه تضمین کنه بعدا اینکار رو نخواهد کرد یا کی مطمئنه دختر بعدی جگر گوشه خودش نیست
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      12 22
      خود خانمها هم بی تقصیر نیستن ظاهرشون خیلی بده.باید مراعات کنن.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    59 5
    سه نفر از بین رفتند ودو نفر دیگر بی آبرو وعمری در رنج براستی مقصر کیست
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      28 4
      مقصر خودشونن. مقصر خودخواهی و بی وجدانی و بی رحمیه این بی همه چیزاس . حتما توپ کسی هم افتاد تو خونه همسایه دنبال مقصر بیرونی هستی
  • یه بیننده IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    28 1
    هرچقد ک فکر میکنم میبینم نه،. من خاب نیستم، این اتفاقاتم توی خواب واسه هموطنام اتفاق نیفتاده که ازخاب بیداربشن و بعد ازمدتی یادشون بره، الان فهمیدم بیدارم. مگه اون دختر چه کاری باتو کرده بود؟
  • ماهان IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    113 3
    حقش اعدام هست..... تا عبرتی بشه برای بعضیها
    • love canada NL ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      11 76
      اعدام چیه حالم بد شد انسانیتت کجا رفته حالا یک چیزی شده نباید که طرف را اعدام کرد باید به طرف فرصت دوباره داد و ریشه یابی کرد از کجا معلوم که در ریشه یابی مشخص نشه که دختره مقصر بوده مثلا پوشش نا مناسب داشته
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    133 7
    من نمیدونم علتش چیه.. ولی مجازات اینجور ادما واقغا اعدام
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      21 45
      مطمین باش به زور نبوده .اخیرا مد شده دخترا بعد اینکه گند کارشون درمیاد میگن مزاحمت و زوری بوده
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      18 0
      IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ خوندی متن یا فقط خواستی این ... تبرئه کنی دو تا شاهد گفتن که دیدن این چی کار کرده شوکه شدن کاری نکردن خودشون سر همین بی عملی فعلا بازداشتند
  • باران IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    136 6
    فقط باید اعدامش کنند زنده بمونه که باز این جنایت‌ها انجام بده.
    • NL ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      1 11
      چندسال پیش یک نفر در ترکیه به یک دختر بچه تجاوز کرد فرار کرد رفت کانادا پناهندگی گرفت
  • سیا IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    27 5
    دختره بدبخت چه ارزوهای داشته .این صاحب مغازه واون یکی رو هم باید 15 سال حبس بدون ملاقات بکشن تا عبرت باشه واسه چنین ادمایی
  • حمید IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    28 1
    لعنت خدا بر او.
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    11 95
    این دختره که مرده بوده پس چجوری داشته توضیح میداده من گیج شدم
    • مینا IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      31 0
      اگر خوب میخوندی میدیدی ک اول میره شکایت میکنه بعد مدتی ب پزشک مراجعه میکنه میفهمه بارداره بعد اقدام ب خودکشی میکنه
    • 001 IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      6 0
      اول شکایت کرده بعد که فهمیده حامله ی خودکشی کرده
  • GB ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    80 4
    واقعا متاسفم باید خون گریست
  • ساجده IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    با سلام . قانون می بایست کامران را مکلف و موظف می کرد که با اون دختره ازدواج کند . هم به خاطر حفظ آبروی هر دو نفر . و هم به خاطر مشکلات عدیده ای مثل خودکشی و غیره .. این وسط هم قانون مقصره ..
    • فریبا IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      21 2
      واقعا چطور توقع دارید آدم با کسی بقیه عمرشو زندگی کنه ک بد ترین خاطره شو داره؟؟؟؟ خیلی فیلم نگاه میکنی؟؟؟ 7 تا 14 سالگی بهم دست درازی شد دیدن نفس کشیدن اون آدم عذاب اوره حکم اعدام هم باعث نمیشه تجاوز نکنن چون میکنن و میگن بکشیمش باید یک فکر اساسی بکنن برای قوانین کشور حتی حکم اعدام هم به ضرر زنان هست
    • محمدرضا IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      51 1
      تا با تجاوزگرش تا آخر عمر زندگی خوب و خوشی بگذرونن!
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      55 2
      اون پسره اگرم ازدواج میکرد بااون دختر فقط آزداجشون چندوقت بودبعدطلاق ویه بچه بی پدرومادر
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      23 0
      مطمئن باش بعد ازدواج اون دختر رو مورد آزار قرار می‌داد و بازهم آخر راهش خودکشی بود نه زندگی بایه آدم هوس ران
    • حسین IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      0 1
      وقتی قبل از ازدواج با کسی رابطه داشته باشی نمیتونی با طرف ازدواج کنی چون حرامه.
  • Pani FR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    99 16
    من با اینکه دهه هفتادیم ولی همیشه حسرت میخورم که ای کاش میشد و من تو 70 سال پیش به دنیا میومدمو هیچ وقت از این خبرها رو که روزانه داریم میشنویمو نمیشنیدم و انقدر دق نمیخوردم که تو مملکتم نتونم از دست بعضی مردا نفس راحت بکشم
    • Sia IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      15 1
      درود برشما. ممنم بنوبه خودم باآنکه دهه60 هستمو این وضع جامعه رارمیبینم عصاب روانمدبهم خوردست. که چرا دختران و مهربانوان سرزمینمان رفاه نداشته و ندارنذدددد
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      11 4
      هفتاد سال پیش هم بوده اگر بدتر نبوده باشد فقط تفاوتش این هست که اطلاع رسانی مثه الان سریع و قدرتمند نبوده
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      3 0
      اون موقع تو مشت اصغر قاتل بودی .
  • حکیم IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    72 4
    انسانم آرزوست...
  • حسین NL ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    2 21
    اگر اضاله بکارت اتفاق افتاد می‌تونه شکایت بکنه قضیه رو هم می‌تونه مخفی بکنه به خودکشی هم نیازی نیست
  • 09172600745 GB ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    27 0
    ننگ بر شهوت رانانی که حاضرند واسه شهوت خود زندگی یه انسان پاکدامنی را نابود کند
  • لیلی AU ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    95 6
    چرا این مسئله تجاوزگری تو کشور ما اینقد رواج پیدا کرده چرا هیشکی نیس جوابگو باشه ادم دیگ جرات نمیکنه پاشو ازخونه بزاره بیرون
  • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    124 3
    سزوار اعدام کسی که خربزه میخوره باید پای لرزش هم بشینه دختر مردم امد بود برا کار شرافتمندانه نه برا فحشا
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    87 1
    خدا مرگ بده به چنین افرادی
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      36 3
      متاسفم برای این جامعه که هیچ امنیتی برا دخرا نداره
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    237 3
    صاحب مغازه و دوست دیگرش هم باید مجازات بشن مگه میشه ادم سالم ببینه داره به یه نفر تجاوز میشه کاری نکنه
    • انسان IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      21 1
      مقصراصلی صاحب مغازه است چون ازلحاظ مدنی هم مسول فروشنده بوده وهم مسول مغازه نمی بایست پای همچنین رفیقهای ... رابه مغازه بازمیکرد هرچندمطمئناًخودش کثیف ترازایشان تشریف داشت .چون اگرازروی این نامردنمی دیدنداین کار رانمی کرد
  • SE ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    43 1
    الان یه عده با ژست روشنفکری . حقوق بشر میان میگن مجازات اعدام نباید باشه. ملت ایران خواستار مجازات اعدامن به هیچکسم ربطی نداره
  • احمد US ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    19 8
    همه دوستان درست میگن حقش اعدامه.ولی چرا یه خانواده اجازه بده یه دختر زیبا بره توی یه فروشگاه کارکنه؟اونم فروشگاهی که صاحب کارش یه غریبس که هیچ شناختی ازش نداری. لعنت بر فقر
  • یه کارگر RO ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    23 6
    متاسفم. روحت شاد امیدوارم زمانیکه تصمیم گرفته بودی خودکشی کنی فکر نکرده باشی همه مردان اینطوری هستن. بازم متاسفم.
  • علی IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    102 3
    اول باید صاحب مغازه رو اعدام کنن دختر پیش اون کار میکرده و وظیفش بوده که ازش مراقبت کنه
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    82 1
    شک نکنید که اون دوستش هم میدونسته که قرار است چکار کنند
  • رحیمی IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    5 31
    به نظر من نباید اعدام بشه.به قول معروف نباید صورت مسئله رو پاک کرد ،باید مسئله رو حل کرد.اگر در جامعه بستر مناسب برای ازدواج و یک زندگی آرام و عاشقانه وجود داشت که این کار هم مستلزم وجود شرایط اقتصادی مناسب هست، هیچ پسری دست به این کارها نمی زد.
    • ساجده IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      2 1
      بزرگوار . الان در جامعه مد شده . که آقایون اول با خانمها طرح رفاقت می بندن . و تست می گیرن . و دختری که نجابت خودشو حفظ کنه . باور کن . اصلا نگاهش هم نمی کنند . و خیلی از دخترای سن بالا هنوز مجرد موندن . و در آرزوی ازدواج . مثل خودم
    • چنگیز DE ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
      8 0
      خواهر خودتم بود همین مطلبو می نوشتی
  • علیرضا اشرفی IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    5 0
    عالیه و تک فراوان. لطفا" برای خانم ها راه های فرار از دست خلافکاران و دزدان موبایل . کیف ره به خانم ها بفرمائید..!!!!!!؟؟؟
  • خیر خواه IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    1 16
    من گیج شدم... اگه به زور بود... دادی فریادی.....! اگه به خیر بود که.......چیحوری شد... طرف مرده بود ولی چیزی بیان کرده
  • ایرانمهر IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    13 1
    متاسفانه چون در کشور ما مطرح نمودن اینجور موارد برای خانواده ها و بخصوص برای دختران و خانم ها جوان بسیار سخت است و معمولا برخوردهای نامناسبی با این بندگان خدا می شود و از طرفی قوانین جاری و رویه دادگاهها هم در این خصوص ارعاب لازم رو برای جلوگیری از تداوم و تکرار اینچنین جرائمی رو نداره ،متاسفانه دختر معصوم بخاطر ناآگاهی و عدم اخذ مشاوره از مراکز مربوطه یا دوستان و یا نزدیکان صمیمی خود دست به خودکشی زده. که خیلی ناراحت کننده است. بایستی قوانین اصلاح بشه و در صورت ارتکاب چنین جرائمی به افراد بزه دیده آموزش لازم داده شود و بزه هکار هم به اشد مجازات برسد.
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
      2 10
      به نظرم یک دختر تا نخواهد یک پسر به زور نمیتونه کاری کنه اونم همچین جایی
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    11 2
    این مرد اعدام ودودوستش حبس ابد بدون مرخصی به نظر من درسهای دوره وکالت باید یک بازنگری شود هر وکیلی فقط باید از حق دفاع کند حتی اگر پولی به او نرسد دفاع از قاتل ودفاع از دزد ودفاع از قمه کش ودفاع از گروگانگیر ودفاع از کسی که وکیلش هستی ولی جمیع بدی ها در اوست ایا درست است
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    19 0
    اینا باید سنگسار شن تا درس عبرت شه واسه هر چی ادم هوسباز
    • ساجده IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      3 2
      سنگسار رو اصلا به کلی قبول ندارم . بالاخره مرد هم از نیت دختره اطلاع نداشته. و اگه علم غیب داشت . شاید یک جورایی جلوی این قضیه رو می گرفت . همون طور که دختره از دنیا رفت . با کلی آرزوی بر باد رفته . پسره هم می بایست توبیخ بشه . یا اعدام . یا حبس طولانی . ولی نه سنگسار . اگه قرار باشه . هر کسی که شهوت کنه . سنگسار بشه . الان می بایست نصف جامعه سنگسار میشند
  • محمدحسین AE ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    14 2
    فکرباید خدایا صاحب اصلی زمان را برسان
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    15 0
    چقدر زمین نفرت انگیز شده چی به سر این جامعه آوردن
  • SE ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    14 1
    حکمش باید اعدام باشه و اون دو نفر دیگه را باید زندانی طولانی بدن چون با همکاری اونا بوده
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    18 0
    باید اعدام بشه
  • مشکو IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    0 4
    اگرابن دختر از قبل رابطه با پسره نداشت حتمن داخله اتاق پرو باجروبحسهای روبرو میشد وصاحب مغاره قبول نمی کرد به کارگرش تعرض شود
  • بنده خدا IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    5 20
    شخص مجرد در اسلام تنبیه میشود ولی اعدام نمی شود. او جوان است و وسوسه شده. آیا تابحال به دخترانی که به آنها تعرض میشود گفته شده که آنقدر آرایش نکن و لباس زننده نپوش و حجابت را رعایت کن؟؟!! فقط به پسران جوان میگویید ببین ولی طمع نکن؟؟ مگر میشود؟؟ اصلا برای دختران نیمه عریان و بی حیا مجازاتی ندارید؟ آنها در این ماجراها بیگناهند؟ واقعا متاسفم. پسر جوان مردم را درون فساد رها کرده اید و زمینه ازدواج ندارد و وسوسه میشود، بعد به همین راحتی اعدام میکنید؟؟ شرم آور است. از قضات مسلمان و عادل این انتظار نمیرود!
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    1 0
    چرا هیچ کس نیست جلدی اینا رو بگیره
  • Sarvin IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    8 1
    فقط متاسفم... چون دختره قشنگ بود؟؟؟ این شد دلیل؟ آزاری که این دختر دید کی میتونه جواب بده؟ روحت شاد ...
  • FR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    3 1
    نمی دونم چرا بهم حمله می‌کنید! بحث رو روی استثناها می‌برید! من آمار دقیق رو نمی‌دونم ولی طبق چیزهای که خوندم و شنیدم دارم صحبت می‌کنم. از خبرانلاین می‌خوام که اگه تواناییش رو داره گزارش آماری میزان تجاورزها و ارتباطش با شرایط زندگی متجاوزها و متاهل یا مجرد بودنش تهیه کنه که برای همه منجمله خود من روشن بشه! من چیزی که حس کردم از جامعه این بوده که مشکلات اقتصادی ریشه جدی خیلی از مشکلات هست! کاملا موافقم به اینکه متاهل ها هم هستند که تجاوز می‌کنند ( البته بازم میگم که شخص متاهل اگر زندگی زناشویی خوبی داشته باشه دلیلی برای تجاوز کردن نداره خیلی)! پولدارها هم هستن که تجاوز می‌کنند! صحبت من به صورت آماری بود. اگه عمده مردم سطح رفاه بهتری تو زندگی داشته باشند، اگه درست شخص مقابلشون رو انتخاب کنند برای زندگی، خبرهای کمتری از تجاوزها خواهیم شنید. این اتفاق برای هر کسی که از این مشکل به دلیل‌های مختلف رنج میبره ممکنه بیوفته! این قدر فکر نکنیم که ما معصوم هستیم! باید دید تو شرایط چند مرده حلاجیم! ولی مجازات متجاوز مرگ است.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    4 2
    اعدام هم کمه براش
  • مسعود IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    3 0
    باید بدون معطلی وفورا اعدام بشه...تنها راه چاره برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی برخورد بسیار قاطع ومحکم است...اعدام .اعدام.اعدام
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    0 0
    کجا این اتفاق افتاده؟
  • سعید IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    4 0
    ... رو فقط باید اعدام کنن اون دو تا هم باید اعدام بشن چون هر سه‌ تا با هم بودن اینجوری باشه سنگ رو سنگ بند نمیشه
  • شراره رنجبر IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    7 1
    حقشه