هشدار چندین‌باره باهنر به اصولگرایان: بخاطر چند رأی سوار بر موج ناامیدی نشوید/اگر در انتخابات موفق نشویم، به خودمان باخته‌ایم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگر خدای ناکرده در انتخابات آینده موفق نباشیم به خودمان باخته‌ایم چراکه حریف قدرتمندی که برنامه و کارنامه خوبی داشته باشد، وجود ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز شنبه ششم مهرماه در جلسه ماهانه این حزب ضمن خیر مقدم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بعد از جنگ مشخص شد که صدام از سوی همه دنیا حمایت می‌شد برای اینکه نظام اسلامی نماند، اما اینگونه نشد.

وی افزود: امروز کدام یک از طرفداران صدام به تجاوز عراق و حمایت از او افتخار می‌کنند؟ الحمدالله امروز نظام جمهوری اسلامی به قدرتی رسیده که ابر قدرت‌ها هم جرأت نمی‌کنند و باورشان رسیده که اگر دستی به سوی جمهوری اسلامی دراز شود، قطع می‌شود.

اهم اظهارات باهنر را به نقل از ایلنا و تسنیم بخوانید؛

*نسلی که انقلاب جنگ و امام را درک نکرده اکنون در رابطه با اربعین و حماسه‌ای که شکل گرفته فعال است و روز به روز این حرکت پر سر و صداتر می‌شود و تاثیر خود را در افکار عمومی جهان دارد افرادی که امکاناتی دارند برای دفاع و حضور در این حماسه دریغ نکنند.

*در رابطه با انتخابات پیش رو باید بگویم پاشنه آشیل ما مساله احزاب ما هستند متاسفانه در نبود چند حزب فراگیر ما انرژی و توانمان صرف اختلافات درونی خودمان می‌شود. هدف و چشم انداز ۱۰۰ درصدی است که هیچوقت به آن نمی‌رسیم سعی می‌کنیم علیرغم اختلاف سلیقه‌ها وحدت داشته باشیم.

*اگر خدای ناکرده در انتخابات آینده موفق نباشیم به خودمان باخته‌ایم چراکه حریف قدرتمندی که برنامه و کارنامه خوبی داشته باشد، وجود ندارد.

* اطمینان بالایی در اصولگرایان ایجاد شده که حتما می‌بریم، همیشه به خوف و رجا توصیه می‌کنم چرا که همین موضوع که تصور می‌شوداصولگرایان می‌برند باعث افزایش تعداد افراد ثبت‌نام‌کننده می‌شود و طبق اخباری که داریم دور قبل ۱۳ هزار و این دور تا ۱۵ هزار نفر شرکت خواهند کرد.

* زمانی مجلس اول در حال تمام شدن بود و ثبت نام مجلس دوم آغاز شد بعضی از حوزه‌های انتخابیه غیر از نمایندگان مجلس اول هیچکس تا ساعات پایانی  جرأت ثبت نام کردن و رقابت با چهره‌های کاریزمای مجلس اول را نداشت. امیدواریم همه این افراد شور و انگیزه خدمت داشته باشند. 

*از سوی دیگر عده‌ای در بوق نارضایتی می‌دمند تا سوار بر موج ناامیدی چند رای بیشتر کسب کنند. با این شرایط ممکن است افرادی که می‌آیند باعث شود بر نارضایتی‌ها دامن بزنند اگر شعار مجلس تحریم‌شکنی و مبارزه با فساد باشد برای جامعه اصولگرایی و انقلابی مجلس آتی می‌توان فرصت خوبی باشد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =