فرار سارق مسلح با پای پیاده/ دزدی که 180 حلقه النگو سرقت کرد

روزنامه ایران نوشت: چندی قبل مرد میانسالی در تماس با پلیس از سرقت مغازه طلافروشی همسایه‌اش خبر داد و گفت: دقایقی قبل صداهای عجیبی از داخل مغازه طلافروشی همسایه‌مان به‌گوش رسید. انگار کسی درخواست کمک داشت. بلافاصله خودم را به مغازه طلافروشی رساندم و درکمال ناباوری صاحب مغازه را دست و پا بسته روی زمین دیدم. ویترین مغازه هم به هم ریخته بود. به سختی دست و پایش را که با دستبند پلاستیکی بسته بودند باز کردم.

به‌دنبال اعلام این خبر کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.
صاحب مغازه طلافروشی به مأموران گفت: داخل مغازه بودم که ناگهان مرد جوانی در حالی که ماسک اکسیژن به‌صورت زده بود وارد شد. مرد جوان مدام سرفه می‌کرد فکر کردم بیمار است. او چند قطعه انگشتر و النگو به من نشان داد و گفت می‌خواهد آنها را بفروشد و کاغذ خریدشان را هم دارد. من هم گفتم کاغذ خرید را نشانم دهد اما وقتی دستش را داخل کیف برد به جای کاغذ یک اسلحه بیرون کشید و به سمت من نشانه رفت. بعد هم تهدید کرد اگر به حرفش گوش نکنم تیراندازی می‌کند. من که ترسیده بودم به خواسته‌اش عمل کردم. او 900 گرم طلا و 180 حلقه النگوی مغازه‌ام را سرقت کرد و با دستبند پلاستیکی دست و پایم را بست و از مغازه خارج شد.
به‌دنبال اظهارات صاحب طلافروشی، کارآگاهان به بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته طلافروشی پرداختند. بررسی‌ها نشان می‌داد که سارق مسلح، پس از اجرای نقشه‌اش پای پیاده از محل دور شده است. در حال حاضر تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت مسلحانه ادامه دارد.
17302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =