در پی حوادث روز گذشته فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با صدور بیانیه‌ای خواستار محاکمه موسوی و کروبی به عنوان مفسد فی‌الارض شد.

به گزارش فارس، در پی حوادث روز گذشته فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با صدور بیانیه‌ای خواستار محاکمه سران فتنه شد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بیست و دوم بهمن ماه امسال همچون بیست و دو مراسم قبل بر اساس عشق و ارادت به امام راحل و خط اصیل این پیرمرد که در پیروی از ولایت فقیه تجلی می یابد، با عظمتی ستودنی به دست توانای شما خلق شد. این جشن البته با اخبار پیروزی مردم مصر و فرار یکی از دوستان استکبار و صهیونیسم برای ملت ما دو چندان و خیمه عزا و ماتم را در جبهه جریان استکبار برافراشت. ما نمایندگان مردم در خانه ملت بر خود فرض می‌دانیم ضمن تقدیر و تشکر از این حضور چند ده میلیونی که برگرفته از آگاهی و همراه با بصیرت شما بود، سر تواضع فرود آوریم و خدا را شکر کنیم.

با این همه شیرینی در کام ملت ایران و مظلومین جهان، متاسفانه شاهد بودیم که برخی از ایادی درونی استکبار که در فتنه سال گذشته نوکری خود را به مستکبرین و دوری شان از خط امام راحل و در نتیجه خروج از نظام اسلامی را به همگان ثابت کرده‌اند، در سناریویی جدید در حالی که حاضر نشده بودند تا در روز ملی 22 بهمن همراه با ملت ایران برای دفاع از ملت‌های آزاده به میدان بیایند، به اسم حمایت از مردم مصر و تونس روز گذشته با ایادی اندک خود به خیابانها آمدند تا خوراک تبلیغاتی شبکه های صهیونیستی و آمریکایی را فراهم کنند.

مدعیان دروغین پیروی از خط امام و طرفداری از ملت، در حالی به بهانه حمایت از مردم انقلابی مصر، ایادی خود را به خیابانها فرا خواندند که حتی یک شعار در حمایت از انقلاب مصر سر ندادند، سران فتنه که در طول سال گذشته همواره از شعار نه غزه نه لبنان حمایت کرده بودند و در مناظره‌های انتخاباتی همواره رقیب را به دلیل اتخاذ مواضع انقلابی در برابر صهیونیسم مورد شماتت قرار می‌دادند، به یکباره شدند مدافع انقلاب مصر! هواداران اندک سران فتنه در حالی روز گذشته به اقدامات خلاف قانون و تشنج آفرین دست زدند که تمام شبکه‌های مدافع نامبارک فراری و جریان صهیونیسم از این اقدام آنها حمایت کردند، با این حساب چگونه انتظار دارند که مردم ما ادعای دروغین آنها در خصوص دفاع از انقلاب اسلامی مصر را باور کنند.

و اما سخنی با ریاست محترم قوه قضائیه

حضرت آیت الله آملی لاریجانی همان طور که تاکنون دستگاه قضا با قاطعیت آشوبگران را محاکمه و احکام قانونی را صادر کرده است، انتظار می‌رود در رابطه با عناصر اصلی و مزدوران بیگانه که بعد از هر پیروزی، شیرینی را به کام ملت تلخ می کنند، نیز این رویه اعمال و تصمیمات جدی اخذ شود. انتظار است با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند نخبگان سیاسی که قانون را زیر پا می‌گذارند، چه بخواهند، چه نخواهند، مسئول خونها و خشونتها و هرج و مرج‌هایی هستند که اتفاق می‌افتد. همچنین با توجه به فرمایش حضرت امام که فرمودند کسانی که دعوت به راهپیمایی غیر قانونی می‌کنند و اغتشاش می‌کنند، مفسد فی الارض هستند و با توجه به اقدامات مفسدانه برخی از سران فتنه مانند موسوی و کروبی که با اطلاعیه‌های دشمن شاد خود علاوه بر اقدامات ضد انقلابی گذشته اغتشاشات دیروز را سازماندهی کردند و برخی از هموطنان ما را به شهادت رسانده و مجروح ساختند، دستگاه قضایی به ندای حق طلبانه ملت ایران در 9 دی و 22 بهمن سال گذشته و امسال پاسخ دهد و این افراد را هر چه زودتر به عنوان مفسد فی الارض محاکمه نماید.

/14112

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 130500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =