در شعبه کیان سروکروپ هر روز حداقل یک بارش فکری اتفاق می افتد!

چند وقت پیش در مورد دفاتر اشتراکی  سروکروپ  که خدمات زیادی را در قالب دفتر کار اختصاصی، دفتر کار مجازی، میز کار اختصاصی یا اشتراکی با زیر ساخت‌های مناسب در اختیار شما می‌گذارد؛ برایتان نوشتیم، اینکه چقدر این دفاتر به بیزینس های خارجی، شرکت های چند منظوره ، استارت آپ ها و فریلنسرها کمک کرده و سبب شده تا با بهترین قیمت بیشترین خدمات را دریافت کنند.

اکنون به سراغ علی رستمی یکی از مشتریان  سروکروپ رفتم تا این بار توضیحات بیشتری را در مورد سروکروپ از زبان یکی از کاربران آن برایتان بنویسم.

رستمی مشغول طراحی و توسعه یک آپ گردشگری است که نمی خواهد فعلا در مورد استارت آپ اش توضیحات زیادی بدهد؛او می گوید:« به طور کلی برای شروع کارم به جایی نیاز داشتم که علاوه بر مسیر مناسب و دسترسی آسان از خدمات خوبی همچون پاکیزگی ، آرامش، اینترنت پر سرعت ، فکس، تلفن، اتاق گفت و گو،منشی اختصاصی، آشپزخانه، نیروی خدمات و... بهره مند باشم . این امکانات در کنار هم هزینه خیلی زیادی برای من داشت تا اینکه با سروکروپ آشنا شدم»
این مدیر استارت آپ می افزاید:« در سروکروپ علاوه بر خدمات عمومی که بیشتر شرکت های دفاتر اشتراکی ارائه می دهند، فناوری های پیشرو خوبی هم به مشتریان داده می شود مثلا، اینترنت فیبرنوری از ۱۰۰ مگابایت تا یک گیگ، پرتال‌ مدیریتی منحصربه‌فرد که به شما امکان می‌دهد تا به همه کارها و تماس‌ها، احاطه داشته باشید. ویدیو کنفرانس ها و چاپگرها و دستگاه های فکس ایمن، تماس‌ درون شبکه‌ای رایگان و....»

سروکروپ

رستمی همچنین ادامه می دهد:«این خدمات در کنار تیم خوش برخورد و پشتیبانی مناسب و آموزش دیده سبب می شود که سروکروپ به بهترین شرکت ارائه این خدمات تبدیل شود.»
به گفته رستمی با وجود اینکه قبلا از شعبه پارک خدمات می گرفت اکنون به دلیل تصمیم تیم سروکروپ برای شعبه پارک او به ساختمان کیان آمده است . رستمی در این باره می گوید:« فضای ساختمان کیان هر مدل تجاری را پشتیبانی می کند و برای کسب و کارها در هر اندازه ای راهکار فضای کار اشتراکی می دهد در حقیقت در کیان با توجه به اینکه فضاهای اشتراکی بیشتری، وجود دارد، تبادل نظر و همکاری با دیگر اشخاص خیلی جذاب تر است. به عبارت بهتر در تایم ناهار یا وقت های استراحت با دیگران می توان یک اتاق فکر دوستانه با بارش فکری عالی ایجاد کرد »

سروکروپ

رستمی در آخر می افزاید:« تمام کسب‌وکارهای مستقر در شعبه کیان می‌توانند با استفاده از بسته‌های گوناگونی که این شرکت برای کسب‌وکارها آماده کرده،‌ از آدرس، شماره تلفن، کدپستی و سایر امکانات مربوط به شرکت‌ها برخوردار شوند.»
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =