استاندار کردستان: فرزندان شهدا و ایثارگران به عرصه تولید ورود کنند

استاندار کردستان بر حفظ وحدت کلمه در همه زمینه ها تاکید و به فرزندان شهدا و ایثارگران توصیه کرد به عرصه تولید ورود کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان کردستان ضمن گرامیداشت هفتە دفاع مقدس رمز موفقیت در دوران جنگ تحمیلی را پیروی از فرامین حضرت امام و وحدت کلمە دانست و اظهار داشت: در شرایط کنونی کە کشور تحت شدیدترین تحریم های اقتصادی است نیازمند حفظ وحدت هستیم.

وی تاکید کرد: برای پیروزی و موفقیت در برابر دشمنان لازم است فارغ از همه جریانات و جناح های سیاسی به فکر توسعه و اعتلای کشور باشیم.

مرادنیا با بیان اینکه به عنوان مسوول اجرایی استان خود را متعهد به انجام هرکاری برای خانواده شهدا و ایثارگران برای ایجاد اشتغال می دانم، ادامه داد: در استخدام های اداری برای کردستان 548 نفر در سال جاری در نظر گرفته شده اما استخدام دولتی جوابگوی اشتغال استان نیست و راه حل ورود به عرصه تولید است.

استاندار کردستان مجموع تسهیلات کم بهره پرداخت اشتغال روستایی استان در سال گذشته و امسال را ۲۴۰ میلیارد دانست و گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران به جای اینکه به فکر استخدام در ادارات باشند بهتر است به عرصه های تولید ورود کنند و از از این راه به اقتصاد استان و کشور کمک کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =