توضیحاتی درباره حواشی یک بیلبورد شهری

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، درباره حواشی پیش آمده برای شعار یک برند پوشاک روی تبلیغ بیلبورد شهری، توضیح داد.

مهرشاد کاظمی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، درباره حواشی پیش آمده برای یک شعار تبلیغی با متن «ما از یقه به شما نزدیکتریم» در بیلبوردهای شهری گفت: «شاید برخی جنجال‌ها مربوط به خود مسئول برند باشد و گرنه هر چیزی را می‌شود به قرآن نسبت داد. علاوه بر این مگر این تبلیغ حرف بدی می‌زند؟ مگر کالای آمریکایی را تبلیغ می‌کند؟ حالا اگر جمله‌اش هم شبیه به قرآن باشد که نیست، مُبلغ چیز بدی نشده است.»

وی افزود: «در هر صورت تیم کارشناسی ارشاد به عنوان مرجع، چنین برداشتی را از این جمله نداشته از نظر ما هم مانعی وجود ندارد. با این وجود طرح عوض شد و آن شعار هم در اندازه خیلی کوچک زیر آمده است.» 

کاظمی خاطرنشان کرد: «ارشاد کارش را درست انجام می‌دهد، علاوه بر این آیا درد ما در حوزه تبلیغات فقط این یک جمله است؟ صنعت پوشاک در آستانه ورشکستگی است. مجوز طرح اول و دوم را ما داده‌ایم و به نظرم مشکلی ندارد.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =