سریالی ایرانی که می‌گویند شبیه «برکینگ بد» است!

ایرنا نوشت: بازیگر نقش رامین در سریال «ترور خاموش» گفت: شاید این مجموعه تلویزیونی شباهت‌هایی با سریال «برکینگ بد» داشته باشد؛ اما در کلیت و روایت درام این دو سریال به هم شبیه نیستند.

سریال ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و بازی سعید راد، پریوش نظریه، پرویز فلاحی پور، ستاره اسکندری، سامیه لک و امیرمحمد زند این شب ها از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. هادی نوری، بازیگر شخصیت رامین در این سریال اظهار داشت: رامین فردی توانا و باهوش است اما به خاطر مشکلاتی که در زندگی خصوصی و خانوادگی داشته، نا امید و خسته است. او سعی می کند ره چندساله را در یک شب تمام کند و به پیشرفت برسد.

ترور خاموش جوانان 

نوری درخصوص شباهت فیلمنامه ترور خاموش به سریال معروف برکینگ بد گفت: قبول دارم این مجموعه تلویزیونی شباهت هایی به  داستان سریال برکینگ بد دارد. مخاطب در هر دو سریال یک استاد شیمی را می بیند که با تکیه بر دانش و علمش آشپزخانه مواد مخدر را اداره می کند اما در اصل باید گفت ترور خاموش در درام و کلیت ماجرا با این سریال کلی تفاوت دارد.

وی ادامه داد: مخاطب در سریال ترور خاموش شاهد رقابت بین دو باند است. شاهد داستان زندگی شخصیت هایی است که هر کدام به نوبه ای درگیر مشکلات و آسیب های اجتماعی و حتی این باند ها هستند. در صورتی که در برکینگ بد بیشتر تمرکز روی زندگی یک معلم شیمی بود که سرطان می گیرد و به سمت تولید مواد مخدر می رود.

این بازیگر در پایان گفت و گو با تاکید بر ساخت حرفه ای سریال در ایران اظهار داشت: یکی از دلایلی که مخاطبان جذب سریال های خارجی می شوند شخصیت پردازی کاراکتر هاست. اگر تلویزیون افراد کار بلد را برای سریال سازی انتخاب کند و از فیلمنامه نویس های حرفه ای برای این امر کمک بگیرد مطمئنا مخاطبان ترجیح می دهند پای سریال های ایرانی بنشینند.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =