به یاد کاپیتانی که قصد داشت رکورد گل‌های مجیدی در دربی را بشکند

امروز دقیقا چهار سال از فوت ناگهانی هادی نوروزی، کاپیتان سابق پرسپولیس می گذرد.

سپهر ستاری: صبح روز نهم مهرماه سال 1394 بود که هواداران پرسپولیس با این خبر شوکه کننده مواجه شدند و کاپیتان خود را درست در روزهایی که تیمشان هم وضعیت مطلوبی نداشت و به او نیاز مبرمی داشتند، برای همیشه از دست دادند. امروز که چهار سال از درگذشت هادی می گذرد، بزرگترین حسرت هواداران پرسپولیس این است که هادی در تمام سال های درخشان قرمزها حاضر نبود و حسرت قهرمانی با سرخ ها را از دست داد. او در آن دوران حتی مورد بی مهری برخی از هواداران هم قرار گرفت ولی همیشه به تیم برانکو و اوج گیری اش ایمان داشت و این روزهای درخشان را پیش بینی کرده بود ولی افسوس که خودش نبود تا در کنار هم تیمی هایش این روزها را جشن بگیرد؛ حتی بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند یکی از دلایل اوج گیری قرمزها در لیگ پانزدهم، انگیزه و اتحاد وصف نشدنی آن ها برای کسب جام و تقدیم کردن آن به هادی بود.

هادی در ابتدای سی سالگی بود که برای همیشه از میان ما پر کشید و شاید اگر زنده بود اکنون به آمار گلزنی فرهاد مجیدی در دربی که یک گل با آن فاصله داشت، می رسید ولی مرگ زودهنگام این رویا را هم از هادی دریغ کرد. هواداران پرسپولیس هنوز و با وجود گذشتن چهار سال از آن روز تلخ، کاپیتان خود را فراموش نکرده اند و هنوز دقیقه 24 بازی های تیم قرمزپوش پایتخت به نام هادی نوروزی و شعار روحت شاد او گره خورده است و هادی که در روزهای ناکامی پرسپولیس از معدود دلخوشی های هواداران این تیم بود، هرگز از یادها نخواهد رفت.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
    2 0
    روحش شاد
  • محمد IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
    2 0
    خدا بیامرزتش بازیکن با غیرت و با اخلاقی بود .اما در همین پرسپولیس عده ای به خاطر افت تیم در آن سالها تمام کاسه کوزه ها رو سر این خدابیامرز خالی میکردند .