مراکز کانون زبان در شاهین‌دژ و میاندوآب افتتاح خواهدشد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از افتتاح مراکز کانون زبان شاهین‌دژ و میاندوآب همزمان با هفته ملی کودک خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی در جمع خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته ملی کودک در تقویم تاریخ، گفت: برجسته‌سازی و اهمیت دوران کودکی، هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی و توجه به هویت ملی کودک از جمله اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام هفته ملی کودک است.
وی ادامه داد: شعار امسال هفته ملی کودک، "باید آینده را ساخت" بوده و در این هفته، عضویت در کانون و بازدید از موزه کودک رایگان خواهدبود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: جشنواره استانی قصه‌گویی نیز در هفته ملی کودک و به میزبانی منطقه آزاد ماکو طی روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه برگزار می‌شود و از میان ۲۲۱ نفر، ۳۷ نفر به مرحله استانی راه یافته و از این میان ۵ نفر به‌عنوان برگزیده استانی به مرحله منطقه‌ای راه خواهندیافت و در نهایت این مرحله با حضور ۲۵ قصه‌گو از ۵ استان در ارومیه برگزار می‌شود.
زاهدی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته ملی امسال کودک ۲ مرکز کانون زبان در شهرستان‌های شاهین‌دژ و میاندوآب راه‌اندازی خواهدشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =