مهم ترین اهداف شورای اطلاع رسانی  ایجاد شور و نشاط در فضای جامعه است

رییس کمیته سیاسی شورای اطلاع رسانی لرستان گفت: یکی از مهم ترین اهداف شورای اطلاع رسانی ایجاد شور و نشاط در فضای جامعه و یاس و ناامیدی در دل دشمنان انقلاب و کشور است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ماشااله نعمتی گفت : دشمنان انقلاب اسلامی فشارهای مضاعف سیاسی، اقتصادی و تحریم های ظالمانه ای را بر کشور وارد کرده‌اند که می‌بایست مواظب باشیم عده ای ناآگاهانه بلندگوی تبلیغاتی دشمن جهت تضعیف افکار عمومی و جامعه نشوند.

وی اضافه کرد: مخالف نقد منصفانه نیستیم و از آن استقبال می کنیم همچنین مدیر ارشد استان همواره برای این موضوع تاکید داشتند.

رییس کمیته سیاسی شورای اطلاع رسانی لرستان ادامه داد: باید مراقب باشیم تا بلندگوی تبلیغاتی دشمنان نشویم و باید اقدامات دولت را از دستگاه های اجرایی اخذ کنیم و به مردم معرفی شود.

جلسات شورای اطلاع رسانی همواره با حضور اصحاب رسانه برگزار می شود


رییس کمیته سیاسی شورای اطلاع رسانی لرستان گفت: نظارت و هماهنگی بین دستگاهی از اهداف شورا می باشد و دستگاه های اجرایی عضو کمیته باید اخبار و عملکرد خود را به دبیران این کمیته ارسال کنند.

وی بیان کرد: در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی ها باید از افراد متخصص استفاده تا بتوان اقدامات شایسته دستگاه های اجرایی معرفی شود.

رییس کمیته سیاسی شورای اطلاع رسانی لرستان ادامه داد: بعد از پایان ماه صفر جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک جشنواره بزرگ ملی با حضور همه اقوام ایرانی و هچنین یک همایش با حضور همه‌ی اقوام لرستانی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی با هدف ایجاد اتحاد، وحدت، همدلی و هم‌گرایی بین قومیت‌ها در ۶ماهه دوم سال‌جاری برگزار خواهد شد.

نعمتی افزود: در آستانه انتخابات مجلس هستیم و تشکیل و برگزاری شورای اطلاع رسانی مدنظر استاندار محترم می باشد و باید برای سربلندی استان تلاش کنیم.

رییس کمیته سیاسی شورای اطلاع رسانی استان در پایان گفت: رعایت قانون و بی طرفی مجریان در انتخابات باید مدنظر باشد همپنین باید از ظرفیت کارگران در زمینه های محتلف استفاده کنیم و نباید توان آنها را نادیده بگیریم چراکه در انتخابات می تواند نقش پررنگ را برای حضور مردم ایفا کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =