فعالیت پیک امید (امداد فرهنگی) طی هفته ملی کودک در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری استان از فعالیت پیک امید (امداد فرهنگی) طی هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از یاسوج، کبری اخلاقی افزود: با اعلام فراخوان، ۱۳۴ نفر در جشنواره قصه گویی شرکت کرده که ۴۹ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

اخلاقی تصریح کرد: پنج نفر از برگزیدگان مرحله استانی به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت.

اخلاقی با اشاره به سیزدهم تا ۱۹ مهر ماه به عنوان هفته ملی کودک، ابراز داشت: محورهای مختلفی برای این هفته اجرایی خواهد شد.

اخلاقی افزود: برنامه های هفته ملی کودک با همکاری دستگاه های مختلف عملیاتی خواهد شد.

وی همچنین از اکران فیلم کودک و نوجوان، برپایی چند نمایشگاه و پوشش دهها برنامه فرهنگی طی هفته ملی کودک خبر داد.

اخلاقی به فعالیت پیک امید (امداد فرهنگی) طی هفته ملی کودک اشاره کرد و اظهار داشت: ماشین سیار روستایی و شهری در قالب کتابخانه پوشش مخاطبین را انجام خواهد داد.

اخلاقی با اشاره به اینکه چندین منطقه برای فعالیت پیک امید انتخاب شده است، گفت ‌تیم ۵۰ نفره در مناطق مختلف طی ۱۴ تا ۱۹ مهرماه به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

اخلاقی از  تحقق طرح پویش گرم کتاب خبر داد و بیان کرد: ۴۸ جلسه در پارک های شهرهای یاسوج، گچساران و سی سخت، با پوشش ۲۰۰ جلدی در هر جلسه عملیاتی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان با تاکید بر ارتقای مهارت های زندگی، اظهارکرد: با فراگیری آموزش ها در سطح کشور توسط دو مربی کانون، اجرای طرح به شکل پایلوت در چند منطقه محقق شد.

اخلاقی اجرای ۴۰ فعالیت فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از اقدامات عملیاتی شده دانست و عنوان داشت: خدمات کانون در سطوح مختلف و با محورهای مختلف انجام می شود.

وی از راه اندازی خودروهای خدمات سیار در استان خبر داد و گفت: هر خودرو پوشش ۲۰ روستا را عملیاتی می کند.

مدیرکل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ارتقای قصه گویی، شعر و کتاب نویسی در بخش کودکان را یک نیاز دانست و گفت: باید رشد چنین ظرفیت هایی در استان را داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =