پاسخ کاربران خبرآنلاین به یک سوال : این تصویر فرجام حقوق بشر غرب است

کاربران خبرآنلاین در سالروز قتل خاشقچی روزنامه نگار معروف سعودی به نظرخواهی خبرانلاین در باره همین موضوع نظرات قابل توجهی ارائه داده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سال گذشته جمال خاشقچی روزنامه نگار و ستون نویس واشنگتن پست و فعال مخالف حکومت سعودی در سفارت عربستان در ترکیه کشته شد. آن هم به طرز وحشیانه ای که در نهایت معلوم نشد جسد او چه شد؟

این مساله در تاریخ عربستان از لحاظ سیاسی بحرانی ترین شرایط  را به وجود آورد. بی تفاوتی سازمان های حقوق بشری، نسبت به این جنایت داد فعالان را در آورد و آن ها روزها به خیابان ها می امدند تا بلکه سرنخی از جسد او به دست آوردند.

با اینحال محمد بن سلمان چند روز پیش در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه فاکس نیوز گفت که دولت عربستان مسولیت کشته شدن خاشقچی را می پذیرد.

خبرآنلاین به مناسبت سالروز قتل این روزنامه نگار در تاریخ 2/اکتبر/2018 از کاربران خواست تا نظرات خود را درباره این قتل بیان کنند که در ادامه می خوانیم :

کاربری عنوان کرد: مظلوم کشی و خفه کردن صدای هر مخالف که در حکومتی مثل عربستان سالهاست که انجام میشود و ناظران و سینه چاکان امریکایی و اروپایی حقوق بشر صدایشان بخاطر پول نفت در نمی اید پس همه اون دادو قالها یعنی کشک اندر کشک

مخاطبی نوشت: نشان‌دهنده فرجام حقوق بشر غربی است

کاربر دیگری در مقایسه با کشورهای دیگر عنوان کرد: برخورد حاکمان با مخالفین خود در همه کشورها یکسان نیست.مثلا مخالف مادرو در ونزوئلا آزادانه با طرفداران خود فعالیت می کند.سعودی مخالفان خود را به قتل می رساند اردوغان مخالف خود را به جزیره تبعید کرده...

مخاطب دیگری نوشت: این امر نشون داد با پول میشه همه کار کرد

کاربر دیگری به همین موضوع اشاره کرد و نوشت: به نظرم خاشقچی تبدیل به یک سمبل شد. سمبلی که بی تفاوتی دنیا رو نسبت به حقوق بشر نمایان کرد و نشان داد ظالمین با پول همه کارمیکنند.

مخاطب دیگر نوشت: به نظرم زوم کردن رو قتل خاشقچی مفید نیست چون پوششی برای جنایات دیگه عربستان فراهم میکنه

مهدی نوشت: عکس گویای مطالب زیادی از جمله دروغ بودن حقوق بشر و دمکراسی امریکایی هستش.

کاربر دیگری نوشت: نماد دورویی غرب درخصوص ادعای حقوق بشر و آزادی بیان...

مشروح نظرات را اینجا بخوانید.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =