انتقاد محمدعلی بهمنی از  پخش ترانه‌های سخیف در تلویزیون

ایلنا نوشت: محمدعلی بهمنی گفت: این روزها ترانه‌هایی را می‌شنویم که سطح آن بسیار  پایین است و متاسفانه بسیار هم شنیده می‌شوند. به حال ترانه‌ امروز کشور باید گریه کرد.

آلبوم «قاصدک» اثر مشترک مهرزاد خواجه امیری و محمدعلی بهمنی با برگزاری یک مراسم رونمایی که روز جمعه دوازدهم مهرماه در تالار رودکی تهران برگزار شد، در دسترس مخاطبان قرار گرفت. در این آلبوم محمدعلی بهمنی به دکلمه یکی از ترانه‌های خود  روی موسیقی مهرزاد خواجه امیری پرداخته است.

محمدعلی (بهمنی شاعر و ترانه سرا) در ابتدای این مراسم گفت: ترانه‌های این آلبوم لزوما برای کودکان سروده نشده و تمامی طیف‌های سنی جامعه می‌توانند به آن گوش کنند. آقای خواجه‌امیری هم که زحمت موسیقی آن را کشیده‌اند که بسیار خوب و شنیدنی از آب در آمد. به هر ترتیب امیدوارم شرایط کار به شکلی باشد که مورد استقبال شما هم قرار گیرد. 

محمدعلی بهمنی در ادامه با انتقاد به وضع ترانه موجود در کشور اظهار داشت: این روزها ترانه‌هایی را می‌شنویم که سطح آن بسیار  پایین است و متاسفانه بسیار هم شنیده می‌شوند. به حال ترانه‌ امروز کشور باید گریه کرد. متاسفانه پای این قطعات که ترانه‌های سخیفی هم دارند به تلویزیون هم باز شده است. کشور ما ترانه‌های غنی ای را در فرهنگ خود دارد و مایه تاسف است که امروزه به این سطح رسیدیم. وزارت ارشاد باید برای ترانه‌سرایان جوان کلاس‌های ترانه برگزار کند تا شاید بتوانیم کمی از این وضع خارج شویم. البته اگر خیلی رک بخواهم صحبت کنم من این موضوع را از چشم شرکت‌های موسیقی می‌بینم که نه تنها بر روی ترانه قطعات نظارت ندارند و درخواست ترانه خوب از ترانه‌سرا نمی‌کنند، بلکه گاها آن‌ها را مجبور به گفتن چنین ترانه‌هایی نیز می‌کنند.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IQ ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    3 0
    سخیف نیست چون دقیقا در حد صدا و سیما است
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
      0 0
      به نظر من سخیف هست و در حد صدا و سیماست