پایان جلسه کمیته ملی المپیک/ سرانجام نامه برای سعید علی حسینی و کیانوش رستمی چه شد؟

سایت کمیته ملی المپیک نوشت: چهل و هفتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ظهر امروز با ریاست صالحی امیری رییس کمیته و حضور اعضای هیات اجرایی در محل کمیته برگزار شد.

کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:در ابتدای نشست آقای تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان گزارشی از وضعیت و آمادگی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی ناشنوایان  که درهنگ گنک برگزار می شود ارائه داده و مقرر شد تا  کمیته ملی المپیک نیز در حد توان حمایتهای لازم را در خصوص اعزام کاروان ورزشی کشورمان به این رقابتها داشته باشد.
وی ادامه داد:از دیگر موارد مطرح شده در نشست امروز پرداخت 20 درصد از سهمیه مصوب سال 98 فدراسیونها بود تا مجموع پرداختی بودجه کمیته ملی المپیک به فدراسیونهای کمک گیرنده از کمیته به سقف 90 درصد برسد.
سعیدی خاطر نشان کرد:نظر به در پیش بودن بازیهای جهانی ساحلی آقای پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به این بازیها به ارائه گزارشی از کاروان اعزامی به این رقابتها در قطر پرداخت و مقرر شد تا حمایتهای کمیته بخصوص در زمینه ارزی و ریالی ادامه داشته داشته باشد همچنین پیش از نشست هیات اجرایی، جلسه ای با حضور ریاست کمیته ملی المپیک با رئیس و دبیرفدراسیون وزنه برداری در خصوص مشکلات پیش آمده برای دو ملی پوش این رشته برگزار شد که با تاکید بر چهار محور به اتمام رسید و مقرر شد به درخواست فدراسیون وزنه برداری؛ کمیته ملی المپیک هم مکاتباتی جهت پیگیری اخذ مجوز حضور کیانوش رستمی و سعید علی حسینی در تورنمنت سوئیس که جنبه کسب سهمیه المپیک را هم دارد صورت پذیرد.
سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک تصریح کرد:بحث دوم حمایت همه جانبه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای حضور نمایندگان این رشته در مسابقات کسب سهمیه پیش رو و همچنین بازیهای المپیک 2020 بود که کمیته ملی المپیک اطمینان داد از کلیه برنامه های آماده سازی این رشته همانند سایر رشته های اعزامی پشتیبانی خواهد کرد.
رعایت چارچوب اداری و سلسله مراتب و همچنین احترام به نظم و انضباط درون اردویی از سوی تمام ورزشکاران نیز محور بعدی بحث ها فدراسیون و کمیته بود که مورد تاکید طرفین قرار گرفت.
وی در خاتمه گفت:تاکید شد که کلیه مسئولیت فنی رشته ها از جمله وزنه برداری در انتخاب کادر فنی و نفرات دعوتی به اردوها و اعزامی به مسابقات با خود فدراسیونها است چرا که این فدراسیونها هستند که باید بعد از هر رویداد نسبت به نتایج خود پاسخگو باشند.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =