اعلام فراخوان ششمین جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان ششمین جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» در سال ۱۳۹۸ از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، جواد کارگران ضمن اعلام این خبر افزود: ششمین جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» به منظور گسترش عدالت فرهنگی در سراسر کشور و پشتیبانی از اقدامات انجام شده و طرح های ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی و نیز جلب توجه سازمان ها و نهادهای مرتبط به اهمیت کتاب در جامعه برگزار می شود.

وی ادامه داد: بر اساس فراخوان این جشنواره، مجموعه فعالیت‌های فرهنگی، ترویجی مرتبط با کتاب‌خوانی که با مشارکت‌های مردمی، نهادها و سازمان‌های فعال در میان روستاییان و عشایر اجرا شده و یا برای اجرا در سال آینده برنامه‌ریزی شده است، می‌تواند نامزد شرکت در جشنواره باشد.

کارگران افزود طبق این فراخوان: در هر برنامه، اعم از اجرا شده یا پیش‌بینی‌ شده، باید اهداف، شیوه اجرا، نهادهای مشارکت‌کننده و نحوه تأمین بودجه مشخص شود. برای شرکت در جشنواره، ضروری است مجموعه فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مدارک و مستندات به امضای دهیار، رئیس شورای اسلامی و مسئول کتابخانه یا متولی طرح‌های کتاب‌خوانی برسد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علاقه‌مندان به حضور در ششمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب می‌توانند تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ اقدامات انجام‌ شده، برنامه‌ها، مـدارک و مسـتندات خـود را کـه مبنـی بر فعالیت‌های مرتبـط بـا کتـاب و کتاب‌خوانی آن روستاسـت، بـا امضـای دهیـار و رئیـس شـورای اسلامی روسـتا، همراه بـا برگه‌های تکمیل‌شده به دبیرخانه جشـنواره، مستقر در ادارات فرهنـگ و ارشـاد اسلامی شهرستان های تابعه ارسـال کنند.

تمامی برگه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی در سایت  bookpromotion.ir  قابل دریافت است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =