«پنج ستاره» با تغییرات ساختاری و محتوایی به آنتن برمی‌گردد

مهر نوشت: مجید اکبرشاهی مدیرگروه اجتماعی شبکه پنج ضمن اشاره تولد چند برند جدید در این شبکه در ایام بعد از ماه صفر، از تلاش برای بازگشت مسابقه «پنج ستاره» به آنتن با اعمال برخی تغییرات خبر داد.

مسابقه «پنج ستاره» با اجرای حمید گودرزی و تهیه‌کنندگی میرمحمدحسین رضوی کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که در چند فصل از این شبکه روی آنتن رفت. همزمان با شائبه‌هایی که نسبت به برخی از مسابقه‌های تلویزیونی «جایزه محور» مثل «برنده باش» و نحوه پرداخت جوایز به شرکت کنندگان این برنامه‌ها مطرح شد، پخش «پنج ستاره» نیز متوقف شد و حالا به نظر می‌رسد با برطرف شدن این شائبه‌ها و اعمال برخی اصلاحات قرار است این مسابقه دوباره به شبکه پنج سیما بازگردد.

مجید اکبرشاهی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما درباره برنامه‌های جدید شبکه که قرار است با پایان ماه صفر روی آنتن بروند اظهار کرد: به امید خدا در تلاشیم بعد از ماه صفر سه برنامه جدید راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به بازگشت «پنج ستاره» ادامه داد: در حال رایزنی هستیم که بتوانیم «پنج ستاره» را برگردانیم چون از برنامه‌های پرمخاطب شبکه پنج بود و در آخرین نظرسنجی‌ها حدود ۱۸ درصد مخاطب داشت که رقم بالایی برای یک مسابقه تلویزیونی است.

تغییراتی در ساختار و محتوای «پنج ستاره»

اکبرشاهی درباره تغییرات این برنامه در صورت بازگشت آن عنوان کرد: تاحدودی مجوزها برای بازگشت برنامه گرفته شده و قرار است تا حدی ساختار برنامه و محتوای آن نیز تغییر کند.

مدیرگروه اجتماعی شبکه پنج درباره عوامل برنامه و مجری آن هم تصریح کرد: باید مجوزهای برنامه گرفته شود و بعد در این باره صحبت کنیم. بازگشت «پنج ستاره» حتماً با تغییراتی همراه است. هرچند این برنامه در سری نخست پخش هم هیچگاه به‌طور مستقیم محل نقد و انتقاد جدی نبود اما شرایط به گونه‌ای بود که تلویزیون تصمیم گرفت ساخت و پخش این برنامه مدتی متوقف شود.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =