چرا افراد باهوش از روش خرید سفارشی خودرو استفاده می‌کنند؟

خرید موفق خودرو را می‌توان تجربه‌ای دلنشین دانست. اما ایجاد رضایت پس از خرید خودرو امری است که در دنیای امروز کمی سخت شده‌ است. در فرآیند خرید خودرو چالش‌ها و ریسک‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود احتمال دستیابی به این تجربه موفق کاهش یابد.

اما افراد باهوش با چشمانی باز اقدام به ‌خرید خودرو می‌کنند. آن‌ها با سپردن خرید خودرو به متخصص، از تمامی خطرات این امر دوری می‌کنند.

افراد باهوش برای وقت خود ارزش قائل هستند

به غیر از وقت، هر چیز دیگری قابل خریداری است. این یک ضرب‌المثل سوئیسی است که واقعا در دنیای پر جنب و جوش امروزی صدق می‌کند. زمانبر بودن فرایند خرید خودرو همان چیزی است که برای افراد باهوش در اولویت قرار دارد. فرایند خرید خودرو از انتخاب خودرو شروع می‌شود و اگر در همین گام اول مسیر به درستی انتخاب نشود زمان زیادی صرف انتخاب بین خودرهای مختلف تلف می‌شود. بنابراین نیاز است که از یک مشاور متخصص کمک گرفته شود تا بهترین خودرو متناسب با بودجه انتخاب شود.

پس از انتخاب خودرو بررسی یک به یک آگهی‌ها، پیدا کردن خودروی مناسب و تماس گرفتن با فروشنده از جمله مواردی است که شدیدا وقت خریدار را به‌خود مشغول خواهد کرد. اما همه مسائل به همین جا ختم نمی‌شود. دیگر بخش زمان‌بر در فرایند خرید خودرو هماهنگی جهت بازدید از خودرو است. کاری که حداقل 2-3 ساعت از زمان خریدار را خواهد گرفت.

آمارها نشان می‌دهد که به طور متوسط بین 3 الی 5 بازدید از خودروهای مختلف نیاز است تا خودرو ایده‌آل پیدا شود. یک حساب سرانگشتی نشان می‌دهد که چرا افراد باهوش خود را درگیر فرایند زمانبر خرید خودرو نمی‌کنند. از طرفی دیگر این افراد مطلع هستند که بازدیدهای زیاد از خودروها، هزینه زیادی را هم دربر خواهد داشت.

افراد باهوش از وضعیت بازار خودروهای کارکرده اطلاعات کافی دارند

افراد باهوش برای هر خرید یا دریافت خدمات درمورد وضعیت بازار آن محصول یا خدمت اطلاعات کسب می‌کنند. یک جستجو ساده و مشاهده گزارشات تخلف در فروش خودروی معیوب به جای سالم نشان می‌دهد تعداد زیادی از خودروهای کارکرده موجود در بازار، حداقل دارای یک قسمت رنگ‌ یا تعویض شده هستند. شاید برخی از ایرادات خودرو قابل تشخیص باشند اما بسیاری از ایرادات فنی و بدنه بدون حضور یک کارشناس مجرب قابل شناسایی نیستند. بنابراین این افراد ترجیح می‌دهند هزینه چند صد هزارتومانی کارشناسی را پرداخت کنند اما چندین میلیون تومان ضرر نکنند.

اما استفاده از کارشناس برای هر بازدید هم روش ایده‌آلی نیست که این افراد به دنبال آن باشند زیرا این احتمال وجود دارد که مجبور بشوند برای 5 خودرو هزینه کارشناسی را پرداخت کنند تا بالاخره یکی از آن‌ها تایید شود. پس افراد باهوش به‌سمت نمایشگاهی می‌روند که تمامی خودروهایش کارشناسی‌شده باشد تا دغدغه‌ای از بابت سلامت خودرو نداشته باشند.

افراد باهوش خود را متخصص در هرکاری نمیدانند

از قدیم گفته‌اند، کار را باید به کاردان سپرد؛ این همان وجه تمایز افراد باهوش با افرادی است که خود را متخصص هر کاری می‌دانند. این افراد به دلیل تسلط نداشتن به تمام وجوه عقد قولنامه، فرایند نگارش و نظارت بر مفاد قولنامه خودرو را به متخصص می‌سپارند تا خیالشان از بابت رعایت تمامی نکات حقوقی و پیگیری‌های احتمالی بعدی راحت باشد.

افراد باهوش همواره بهترین و مطمئن‌ترین روش‌ها را انتخاب می‌کنند

همه آنچه که گفته شد نشان می‌دهد که افراد باهوش برای وقت و پول خود ارزش قائل هستند. در نتیجه این افراد ترجیح می‌دهند به جای اتلاف وقت برای انتخاب خودرو، جستجو بین آگهی‌ها، بازدیدهای مکرر و پرداخت هزینه برای کارشناسی‌های متعدد از روشی استفاده کنند که مطمئن و بی‌دردسر باشد.

 نمایشگاه همراه مکانیک به عنوان اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا با اطمینان خودروی کارشناسی شده را با ضمانت 7  روزه پرداخت خسارت خریداری کنند.

کافیست سری به نمایشگاه خودرو همراه مکانیک بزنید تا با لیستی از خودروهای کارشناسی شده روبرو شوید. تمامی خودروهای موجود در این نمایشگاه از نظر فنی و بدنه کارشناسی شده‌اند و گزارش کارشناسی آن‌ها به صورت آنلاین در سایت همراه مکانیک موجود است. این مجموعه توانسته با ارائه خدمت خرید خودروی کارشناسی شده تجربه خریدی مطمئن را برای خریداران خودرو ایجاد کند.

با خرید خودرو از همراه مکانیک از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • از مشاوره تخصصی خرید خودرو به صورت رایگان استفاده می‌کنید
  • خودروی کارشناسی‌شده می‌خرید
  • تا 7 روز از ضمانت پرداخت خسارت برخوردار خواهید بود
  • از مشاوره حقوقی رایگان در زمان عقد قولنامه استفاده می‌کنید

برای خرید مطمئن خودرو از همراه مکانیک کافیست از طریق لینک hamrah-mechanic.com/car-buy  ثبت سفارش کنید تا کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس بگیرند و خودرو متناسب با بودجه شما را معرفی کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
    2 0
    آگهی ها رو داخل مطالب خبری می زنید ؟؟؟؟