اعلام آمادگی قوه قضائیه جهت راه‌اندازی دفاتر موقت ثبت دارایی مسؤولان

فارس نوشت: مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه آمادگی دارد نسبت به راه‌اندازی دفتر موقت ثبت دارایی مسؤولان در نهادها و دستگاه‌های کشوری و لشگری اقدام کند.

 داود کریمی مرید، دبیر شورای اطلاع‌رسانی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به راه‌اندازی دفتر ویژه ثبت دارایی مسؤولان در ستاد مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از سی و یکم شهریورماه و با عنایت به استقبال و درخواست جمع کثیری از مسؤولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهت ثبت دارایی و اموال خود در سامانه مذکور، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه برای ایجاد دفاتر موقت ثبت دارایی و اموال مسؤولان در نقاط مهم حاکمیتی ابراز آمادگی کرده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا با شورای عالی امنیت ملی، شورای نگهبان قانون اساسی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مکاتبه شده است و در انتظار پاسخ آن هستیم.

کریمی مرید با اشاره به تسهیل ثبت دارایی مدیران شهرستان‌ها اظهار داشت: به زودی دسترسی کلیه مدیران استانی به سامانه ثبت دارایی مسؤولان از طریق شبکه ملی فراهم گردیده و اطلاع‌رسانی آن انجام خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: در حال حاضر دفتر ویژه ثبت دارایی مسؤولان در ساختمان ستاد مرکز آمار و فناوری اطلاعات فعال بوده و سایر مسؤولان محترم نیز می‌توانند با مراجعه به نشانی https://residegi.adliran.ir جهت ثبت دارایی و اموال خود اخذ نوبت کرده و در زمان مشخص شده به این دفتر مراجعه نمایند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1308257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =