از ۳۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بزرگ خرم آباد  رونمایی می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از رونمایی از ۳۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد حسین فتاحی دقایقی پیش در نشست خبری با خبرنگاران در خرم آباد گفت: نمایشگاه کتاب بزرگترین رویداد فرهنگی در هر استان است و فرصتی ویژه برای حضور علاقه مندان به این حوزه محسوب می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ۲۶۱ ناشر در قالب ۱۹۰ غرفه آثار خود را در دسترس عموم عرضه خواهند کرد .

از ۳۰ عنوان کتاب رونمایی می شود

فتاحی ادامه داد: در این نمایشگاه از ۳۰ عنوان کتاب رونمایی می شود و ۳۰ غرفه استانی را در اختیار هم استانیهای خود قرار دادیم و در خلال نمایشگاه از برخی ناشران نیز تجلیل بعمل خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری برنامه های جانبی این نمایشگاه بیان کرد: ۵ نشست فرهنگی، ایستگاه نقاشی،برنامه های ویژهاربعین و صفر ، ایجاد محل استقرار خبرنگاران جهت پوشش خبری از جمله برنامه هایی است که در این نمایشگاه جهت رفاه عموم مردم اجرا خواهیم نمود.

فتاحی با بیان اینکه بن کتاب فقط در بانک مستقر در  محل نمایشگاه توزیع می شود اظهار داشت:امسال بعلت مشکلات اقتصادی بن را فقط از طریق بانک توزیع می نمایند اما تا قبل از برگزاری نمایشگاه در حال پیگیری و رایزنی هستیم که سهمیه ای جداگانه جهت اهالی فرهنگی و هنری و رسانه ای جذب نماییم.

۴۵۰ میلیون تومان بن کتاب از طریق بانک توزیع می گردد

وی ادامه داد: ۴۵۰ میلیون تومان بن کتاب با ۲۰ درصد تخفیف در محل بانک مستقر توزیع می گردد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان همچنین در پایان گفت: طی جلساتی که در استانداری برگزار نمودیم مصوب گردیده که آموزش و پرورش جهت تسهیل حضور دانش آموزان سرویسهای جهت انتقال دانش آموزان به نمایشگاه منظور نمایند.

گفتنی است نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان از بیستم تا بیست و پنجم مهرماه در نمایشگاه بین المللی خرم آباد بر پا می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1309217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =