افزایش قیمت نان باعث افزایش کیفیت می‌شود؟

تسنیم نوشت: نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران از تشدید نظارت‌های لازم همزمان با افزایش قیمت نان برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از قیمت‌های مصوب اخیر خبر داد.

ابراهیم درستی در واکنش به گران شدن قیمت نان و نظارت‌های اتاق اصناف بر نظارت بر اجرای قیمت‌های مصوب اخیر و برخورد با هرگونه گرانفروشی نان اظهار کرد: نکته قابل توجه آن است که قیمت نان در ۵ سال گذشته هیچ افزایش نداشته است و این در حالی است که با در نظر گرفتن افزایش دستمزدها، افزایش قیمت انرژی و بالارفتن هزینه‌ها طی این ۵ سال، منطقی بود که قیمت نان اصلاح شود.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: از سوی دیگر قبل از این اقدام، بسیاری از نانوایی‌ها به صورت غیرکارشناسی، اقدام به افزایش قیمت‌های عرضه نان خود کرده بودند که این اقدام اخیر باعث شد تا قیمت نان از آن وضعیت خارج و به صورت قانونمند درآید.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم افزایش قیمت نان و قیمت‌های مصوب اخیر باعث خواهد شد تا کیفیت نان‌های عرضه شده به مصرف کنندگان قطعاً بالاتر رود و نان با کیفیت‌تری به دست مردم برسد.

نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف ایران در پایان با بیان اینکه نظارت‌های لازم برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از قیمت‌های مصوب اخیر تشدید می‌شود خاطرنشان کرد: اتاق اصناف، بازرسی‌ها، اتحادیه‌های ذی‌ربط و بازرسان سازمان حمایت حتماً نظارت‌های خود را برای برخورد با هرگونه سوءاستفاده‌ای تشدید می‌کنند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1309728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    16 0
    افزایش قیمت نان باعث افزایش کیفیت می‌شود جوک خنده دار
  • مجید IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    8 1
    ممنونم از شما که برای سلامتی ما و بالارفتن کیفیت، نرخ اجناس رو بالا میبرید. ما نمیتونیم از این اجناس بی کیفیت استفاده کنیم. لطفا برای قیمت اجاره خونه هم یه فکری کنید. امسال فقط 100 درصد افزایش داشته. خونه ما خیلی بی کیفیت شده. میخوام کیفیتش بره بالاتر. لطفا یه 300 درصدی بیاد روش تا کیفیت زندگی ما 3 برابر بشه. اینطوری شرمنده زن و بچه هستیم.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    7 0
    خیر
  • کاپتان IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    8 0
    بنزین گرون شه کیفیتش بهترمیشه؟ خاک اره و غذای دام بهمون ندن کیفیت پیشکششون