ترکیه قبول هر گونه میانجی‌گری را رد کرد/ آمار تازه آنکارا از کشته‌های عملیات در شمال سوریه

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: وزیر خارجه ترکیه قبول هرگونه میانجی گری برای مذاکره با کردهای سوریه را رد کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الحدث، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه پذیرفتن هرگونه میانجی برای مذاکره با گروه های کُرد (سوری) را رد کرد و آنان را گروه های تروریستی خواند.

همچنین وزارت دفاع ملی ترکیه اعلام کرد : شمار تلفات گروههای تروریستی در عملیات چشمه صلح به 459 تن افزایش یافت.

پس از آغاز عملیات ترکیه شهرهای مرزی این کشور و سوریه شاهد ناآرامی ها و درگیری است.

همچنین خبرنگار تلویزیون المیادین از وقوع درگیری های شدید بین نیروهای سوریه دموکراتیک و گروه های مسلح تحت حمایت ترکیه در اطراف منطقه "الهوشریه" در شمال منبج واقع در شمال شرق استان حلب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، همچنین شبه نظامیان سوری مورد حمایت ترکیه ۹ غیرنظامی را در شمال شرق سوریه اعدام کردند.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1309976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    7 22
    این آمارها رو از کجا درمیارن اینا !
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
      27 12
      از تعداد اجساد تروریست های مزدور امریکا
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
      3 19
      سمبلهای بلاهت اند
    • آسو IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
      7 3
      ترکیه عادت به نسل کشی داره،ارامنه،آسوریان،یونانیان،کردهای درسیم،فاشیسم اساس ترکیه است،شناسنامه های سفید کثیف ترین نمود فاشیسم است آمریکا و غرب از ترس کمونیسم اجازه دادند هر غلطی میخواهد بکند،یک فاشیست پدر این کشور است،
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    24 27
    ببینین ما با کیا مراوده داریم.فرق ترکیه با اسراییل چیه؟
    • mohammad IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
      3 1
      متاسفانه به علت بایکوت خبری در کشور ما بسیاری درک درستی از حملات ترکیه ندارند،حمله ترکیه برای پاکسازی تروریستهای y.p.g است. این گروه تروریستی با پاکسازی نژادی شمال سوریه در خیال خود سعی در تشکیل منطقه خودمختار کردستان سوریه رو داشتند که با حمله ترکیه نقش بر آب شد،همون کاری که بارزانی ها در اردبیل و جاهای دیگه انجام دادند و ترکمن ها و عرب های اون منطقه رو فراری دادند و منطقه به اصطلاح کردستان عراق رو تشکیل دادند،ولی باید توجه داشت با این دست اقدامات که شکل و تئوری کامل اون در تشکیل اسرائیل پیاده شد نمی توان تمدن و کشور و تاریخ جعلی ساخت،
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
      1 0
      این جنگ با معامله روسیه و امریکا شکل گرفت.ترکیه دنبال حفظ خودش هستش اما غرب و اسراییل دنبال سلطه بر منطقه.کردها هم خیلی دنبال استقلال بودن و نیروهای تروریستی زیادی علیه کشور ایران و ترکیه داشتن.
    • آسو IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
      4 0
      آره محمد تاریخ و کشور جعلی نمیشه ساخت،مینورسکی خوب قبلا جواب داده،هر چقدر هم بکشی همه می دونن تو آناتولی در شمال غرب و غرب و جنوب غرب یونانیان،در شمال شرق ارامنه و در جنوب و جنوب شرق کردها ساکن بودن،با خراب کردن کلیساها و نابودی آثار باستانی و با نسل کشی نمیشه تاریخ عوض کرد،برای حرفهات سندی هم داری اون موقع که داعش(شعبه گرگهای خاکستری)داشت اهداف اردوغان رو پیاده میکرد و پشت سر مدافعین کوبانی دیوار مرگ تانکی درست کرده بود این کردها بودن که طومار داعش رو پیچیدن و اردوغان رو شکست دادن، کجا پاکسازی قومی صورت گرفت؟اعراب و ترکهای شمال سوریه که مشکلی با کردها نداشتن و داشتن زندگیشون رو میکردن تنها پاکسازی شمال سوریه ،نسل کشی کردها توسط رژیم ترکیه است که فقط و فقط کردها رو هدف گرفته،از کرد متنفره چون تنها گروهی هستن که آرزوی مصطفی کمال فاشیست رو برای یکدست کردن کشور تازه تولید شده ترکیه بی نتیجه گذاشته
  • DE ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    3 4
    اردوغان یک جنایتکار جنگیست و باید ماشین کشتار او با فشار نهادهای بین المللی متوقف و خود او محاکمه بشود .
  • امیر TR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    1 8
    امثال من ترور گروه های کوردی رو خوب میفهمیم. یه سر به مزار شهدای اورمیه بزنید میفهمید چی میگم.بیش از 90 درصد شهدا رو تروریستهای کورد مثل پژاک و دمکرات و کومله شهید کردن. تورکیه داره با تروریستهای پ ک ک - پ ی د - ی پ گ که مثل پژاک و داعش و طالبان هستن میجنگه نه با مردم کورد. انصاف داشته باشید و واقعیت ها رو منتشر کنید.
    • آسو IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
      4 1
      داعش که تولید خود ترکیه است، خودت هم میدونی،حتی طالبان هم مورد حمایت ترکیه اخوانی است،بعد چی رو به چی ربط میدی،ترکیه عملا داره غیرنظامیان کرد رو بیرون میکنه ،۱۰۰۰۰۰ نفر آواره شدن،فکر کردی از پشت کوه اومدیم،برو کشورت که پرچمش رو زدی تو جنایات بوزقورد همکاری کن ولی اسم شهدای ایران رو خراب نکن نظامیان ایران زن و بچه نمیکشن چون فاشیست نیستن،واقعیت این است که ترکیه اساسی فاشیستی داره که از مصطفی کمال فاشیسم به ارث برده و تمام قومیتهای غیر ترک رو میخواد نابود یا آسیمیله کند و فقط مونده کردها،چیز دیگری وجود نداره،از قیام شیخ سعید تا اوجلان کردها هیچ تحرک نظامی نداشتن و اتفاقا همان زمان بدترین جنایتهای فاشیستی علیه آنها انجام شد جناب با انصاف،واقعیت این است،در ضمن از شهدای چالدران خجالت بکش که اینقدر سنگ عثمانی های جانی رو به سینه میزنی.